skrik

Kom nyss innanför dörren. Jag var hos J. Var ganska mysigt i början. Men sen började vi tjaffsa. Om en helt oviktig och invecklad sak. Men iaf hade vi väldigt olika åsikter om en viss grej och gud så arg han blev på mig och jag på han. Slutade med att vi skrek på varandra och jag var så sur att jag kände för att smälla till han. Så jag rusade ut ur hans hus tog bara på mig mina skor och gick hem. Efter kommer J i strumpor och fortsätter tjaffsa, jag börjar skrika på honom igen, han skriker på mig, går framför mig baklänges alltså riktad mot mig. Så irriterad på mig och jag så irriterad på honom. Skrik, skrik, skrik och svordomar. Men tillslut stannade han och sa:

Jag måste fan gå hem.


Jag är inte så arg längre dock. Om jag fortfarande hade varit det hade jag berättat om allt vi sa och försöka få er att hålla med mig om att J har fel. Men som tur var så var det en väldigt löjlig sak vi började tjaffsa om så det är nog bra mellan oss. Men att han kunde göra mig så arg alltså. Haha.

Okej, jag är lite arg fortfarande. Han är en idiot. Ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0