asleep

image141
Nu har hon somnat (min kusin) lyckades ta mig igenom kvällen utan att äta något godis alls. Vi satt i mörkret och kollad på film och jag stack bara ner min hand i chips skålen ibland, utan att äta. Ibland har jag ganska bra självkontroll trots allt. Är ganska nöjd.

Men blev kina mat till middag, friterad kyckling, fast jag åt inte så mkt, säger bara att jag inte gillar friterat så äter jag mest ris.

Nu är jag riktigt trött på henne dessutom (kusinen) hon åker hem imorgon som tur är. Skulle aldrig stått ut hela kvällen, hon är så tjatig. Dessutom hatar jag överdrivet ärliga och tanklösa människor, hon vräker ur sig kommentarer hela tiden. Syrran blev riktigt irriterad tillslut så det har redan varit en liten catfight.

Kommentarer
Postat av: Citronil

Jag hatar för ärliga mnniskor. Man måste ju inte säga allt man tycker och tänker om folk. Fin bild där!

2007-12-15 @ 14:40:26
URL: http://citronil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0