en dålig dag

image170
Jag känner att detta kommer bli en dålig dag. Jag ska bara ta en dusch och sedan återvända till sängen. Fast jag vet att jag måste träna idag. Jag har slutat att jogga nu, det är för kallt. Har gjort 250 situps nyss, värker i magen, jag hatar att göra det. Men jag får ta och spinna lite senare. Pappa & hans flickvän är i köpenhamn och kommer hem imorgon, då blir det fira julafton med dom. Älskar att vara ensam hemma. Syrran är fortfarande hos mamma, den svikaren.

Hmm, idag blir det nog:
- Nu datorn ett tag, kan aldrig riktigt slita mig ifrån den. Ska in på två av de bästa pro-ana sidorna jag är medlem på och hälsa på mina internet friends. Ni är underbara! (nej, jag tänker inte säga vad sidorna heter oavsett om ni har äs eller inte)
-  Spinna i 45 min till någon härlig serie.
- Ta ett långt bad.
-  Dricka te.
- Sova i evigheter.

Ser ut som den här dagen kan bli ganska bra trotsallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0