fat cow

image122
Gissa vad pappa lagade för mat?
Klyftpotatis, bearnaisesås och fläskfilé.
Jag mår illa.
DET ÄR INTE RÄTTVIST. Jag kämpar allt vad jag kan varje dag för att undvika alla lockelser, så slutar det med att jag blir itvingad. Dock en liten portion, men vadå? Bearnaisesås liksom, det är ju flytande fett typ.
Jag kunde inte spy upp det. Min syrra bestämde sig för att ta en lååååång dusch efter maten och hörde inte när jag bankade på dörren (eller så ignorerade hon mig), och den andra toaletten är bredvid pappas kontor, jag hör honom knappra på tangenterna när jag är på den toaletten, så han skulle aldrig kunna undvika att höra mig. Så nu har troligen min kropp hunnit ta upp 70 % av de här kalorierna. FET FET FET. Jag känner att det börjar gå utför. Den där lussbullen i helgen, den där halva pizzan på hemkunskapen, vad är det nästa gång?

Jag säger bara en sak,
jag längtar inte till julbordet.

Kommentarer
Postat av: Me

Gumman.. Det är en ny dag imorgon. Häng på mig, jag ska bara dricka kaffe!

2007-12-10 @ 22:06:21
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se
Postat av: Anna

Jag längtar inte heller till julbordet.
Är dörädd för att behöva sitta där och tvinga i sej nånting fett och äckligt.
Plus att man måste se på när dom andra trycker i sej mer och mer. Vidrigt!
Jag vill skippa jul i år. Jag vill sova bort det!

2007-12-10 @ 22:13:58
URL: http://must-be-thin.bloggagratis.se
Postat av: Alexandra

så mycket som du tränan hinner det nog aldrig sätta sig, tro mig :)

2007-12-11 @ 08:03:16
URL: http://www.alxndra.blogg.se
Postat av: Anonym

jag längtar, så Jäkla gott!;D

2007-12-11 @ 16:51:54
Postat av: tilda

om det är så hemligt att du nu kräks, så varför skriva om det i en blog där hela jävla världen akn se?

2007-12-13 @ 22:19:13
Postat av: faker

tilda: retard. jag är ju anonym. Dessutom läser lixom inte mina familjemedlemar bloggar.

2007-12-13 @ 22:23:38
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: Anonym

Varför skriver du om vad du äter?
Det är så man skulle tro att du ljuger. Som den där "Liv", som skrev att hon hade bröstcancer.

2007-12-14 @ 16:19:29
Postat av: Anonym

Man är aldrig anonym på internet.

2007-12-14 @ 16:20:10
Postat av: faker

anonym: För att jag vill hålla koll på vad jag äter och för att detta är min blogg och jag skriver om vad jag vill i min blogg? Varenda anorektiker och bulimiker jag känner (över internet) skriver om vad de äter varje dag. antingen i bloggar eller i journaler på pro-ana sajter.

2007-12-14 @ 16:26:35
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: Jen

Jag har tänkt som du för många år sedan när jag var omogen och inte brydde mig om hur framtiden såg ut. Tänk dig att du säkerligen aldrig kommer att kunna bli gravid, du kommer få vitaminbrister vilket gör att du måste äta vitamintabletter/sprutor varje dag i resten av ditt liv. Du är värd bättre, försök ta dig ur det innan det är för sent! Jag väger nu 6 kilo mer än vad jag gjorde när jag var anorexiaspinkig, jag är fortfarande väldigt smal även fast jag äter normalt.Och det är viktigare att vara frisk än att vara smal- killar vill ha ett benrangel att hålla i. TA TAG I DITT LIV OCH LÅT INTE DE SOM GILLAR DIG FÅ LIDA AV ATT DU INTE FINNS MER ELLER BLIR KRONISKT SJUK!

2007-12-15 @ 14:05:39
Postat av: Jen

Det ska stå: Killar vill INTE ha ett benrangel att hålla i.

2007-12-15 @ 14:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0