food

image158
Frukost: Inget
Lunch: Havregrynsgröt
Middag: Vatten

Övrigt: en riskaka

Tjejerna stack nyss. Var meningen att vi skulle ha en tjekväll här. Blev misslyckat slut, lite catfight typ... Men men :)

Ang bulimi inläggen: Jag syftar inte på ALLA bulimiker utan på de som faktiskt är och anser sig vara misslyckade anorektiker. Jag menar inte att förolämpa bulimiker, men jag är bara ärlig. Klantigt skrivet kanske, förstår att ni missuppfattar. Men det är verkligen inte min mening att såra någon.

Känner att jag varit lite dålig på att blogga de senaste dagarna, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Me

Blogga mer, I love your blogg. Duktig du var igår btw.

2007-12-22 @ 09:57:13
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se
Postat av: fia

Jo, jag vet att du menade så om bulimkerna. Du är duktig på att skapa uppståndelse du ;)

2007-12-22 @ 15:05:58
URL: http://ibubble.blogg.se
Postat av: anna

tack för att du inte gör som många andra, dvs att du faktiskt klarar upp missförstånd ordentligt! modigt och starkt! kram

2007-12-22 @ 15:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0