frukost

image117
Eftersom det är andra andvent idag blev jag väckt för att äta frukost tillsammans med familjen. Gissa vad?
En macka med julskinka & en lussebulle.
Jag vill bara dö just nu.
Gick in på toan satte på duschen och så var det bara att spy. HATAR DET. Hoppas inte någon hörde det. Då vet jag inte vad jag ska ta mig till. För ingen spyr ju pga riktigt illamående så många ggr som man gör när man sticker fingrarna i halsen, man får ju inte direkt upp allt på en gång. Usch.
Men nu är jag iallafall ensam hemma, så jag ska cykla på pappas flickväns träningscykel.

Föresten så har min blogg fått 2 anmälningar,
gulligt.
Har ni inget bättre för er?

Jag vet inte vad jag skulle göra utan min blogg, så snälla.

Kommentarer
Postat av: Fioona

Jag fattar inte varför folk gör sånt? =S Din blogg är ju bara en spegling av din värld, och det är väl det som en blogg ska vara!

Jag förstår om man anmäler en blogg där ägaren skriver rasistiska eller sexistiska saker, men du gör ju inget sånt!
Vad upprörd jag blir!! =(

2007-12-09 @ 13:59:14
URL: http://fioona.blogg.se
Postat av: Alexandra

Jag fattar inte varför dom anmäler din blogg?! Men om du måste, flytta bloggen till blogspot.

2007-12-09 @ 14:07:25
URL: http://www.alxndra.blogg.se
Postat av: Fioona

Totalt jävla onödigt!
Jag tror på alexandras förslag! =) För du måste ju kunna fortsätta blogga! =)

2007-12-09 @ 14:19:01
URL: http://fioona.blogg.se
Postat av: Annizh

Håller med.
Jättemånga skriver om sig liv, och du gör också det?
Varför anmälar de inte alla andra tusen bloggar som också skriver om hur de har det?
Blir fan arg
Håller med ovanstående. Sluta inte blogga! Om du måste flytta till blogspot, men skriv gärna adressen innan du flyttar(a)

2007-12-09 @ 14:23:38
URL: http://annizh.blogg.se
Postat av: Melody

mjo, jag kan hålla med. Jag är ju inte riktigt ett fan av din blogg, men att anmäla är ju aningens överdrivet.

2007-12-09 @ 15:33:36
Postat av: J

Den är förmodligen anmäld för att ni yngre tjejer som lider av anorexia sporrar varanndra genom era bloggar. Ni blir påverkade av varanndra att gå ner i vikt och tror att ni omedvetet blir hetsade av att läsa om det, se bilder osv. Det ni sysslar med är inte hälsosamt, bra eller lämpligt och när ni ser och läser om andra som sysslar med exakt samma sak kanske ni på något vis får för er att det inte är så sjukt eller konstigt, alltså normalt.

Bara vad jag tror.

Jag hoppas du inte dör av din sjukdom, vad jag märkt av vad jag läst och sättet du uttrycker dig på, verkar du ha något spec inom dig. Som sagt, krya på dig och hoppas som sagt inte att du dör.

2007-12-09 @ 16:55:57
Postat av: Anonym

Min blogg blev borttagen. Just pga att jag skrev om mina matvanor! The fuckers should'nt have the right to!

2007-12-09 @ 19:01:38
Postat av: Xaria

säger som J handlar väl om att ni indirekt hjälper andra att falla djupare in i en dödligsjukdom pga de ni skriver. Förstår att blogg.se inte vill bli förknippat med de, även om jag förstår att de är skönt att "få ur sej" ibland.

2007-12-09 @ 20:43:24
URL: http://xaria.blogg.se
Postat av: christine

håller med J fullständigt.
har själv haft bulemi för några år sedan i några år men är idag helt frisk. det är jättelätt att bli påverkad av andra om man har en ätstörning, samt att bli påverkad av de bilder du lägger upp.
alltså jag fattar faktiskt inte själva grejen, tycker du att det verkligen är fint att vara så smal som du är? jag själv är 162 å väger 53 kg. är nöjd med mig själv och vill absolut inte bli smalare. de bilder jag blir inspirerad av t ex bilder på shakira är långt ifrån de bilder du lägger upp.
vill du verkligen dö? för det är vad du kommer göra om du fortsätter hålla på som du gör, och ännu viktigare vill du att andra ska dö för att du fortsätter lägga upp bilder och vad du äter och inte äter??? skillnad om ditt syfte med bloggen hade varit att bli frisk från anorexi, det är en helt annan sak. jag vet av egen erfarenhet att äter man så lite som du gör nu fungerar inte hjärnan som den ska. du tänker inte logiskt.
ta kontakt med anorexibulemicenter el dylikt om du vill fortsätta leva är min synpunkt, och det snarast.
lycka till!

2007-12-10 @ 13:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0