hemma

image168
Nu är jag äntligen hemma hos pappa. Jag och mamma bråkade hela vägen hem, så jag tvingade henne att köra förbi pappa och lämna mig. Jag tål inte den kvinnan alltså! Bråkade om helt onödiga saker så blev det ett jätte bråk och hon börjar dra upp massa som inte överhuvudtaget hade med det som startade bråket att göra. Så sa hon något i stil med att jag tydligen har det så enkelt, aldrig är beredd att kämpa för någonting och vet ingent om att lida. Jag ville bara öppna bil dörren och hoppa ur. Vet inget om att lida? Det bränner bakom ögonen varenda gång jag ser mig själv i spegeln. Hungern värker i magen. Jag kämpar minsann, jag kämpar dygnet runt för det jag vill ha. Perfektion.

Men det vet ju såklart inte hon. Men jag kände för att säga det bara för att få se kärringens reaktion.

Det blir ju alltid lite mat på julen, men denna julen var trots allt bättre än hur alla andra brukar vara. Uppe i sälen så kunde vi ju inte ha det där traditionella julbordet med typ.. ALLT. Jag åt bara, en ägghalva, en super smal skiva lax, en skiva julskinka & en köttbulle. Innan hade jag tagit typ två nävar knäck och slängt och så sa jag bara att jag var mätt för att jag ätit dem. Har dock ganska mycket ångest, jag menar det jag åt på en timme kunde jag ätit på 4 dagar istället. Nu blir det svält.

Kommentarer
Postat av: Me

Skönt att du är tillbaka.

2007-12-26 @ 21:23:17
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se
Postat av: Kastrullen

Varför sa du inte det till din mamma för då?

2007-12-26 @ 22:41:00
Postat av: faker

Kastrullen: för då skulle hon troligen skicka mig till ngt jävla anorexi hem för att få mig frisk och FET. :/

2007-12-26 @ 22:42:39
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: Kastrullen

Du är redan fet

2007-12-26 @ 23:45:09
Postat av: faker

kastrullen: men förlåt mig då, fetARE*

2007-12-26 @ 23:59:45
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: Citronil

Jag tror Kastrullen är fetast här.

2007-12-27 @ 19:38:44
URL: http://citronil.blogg.se
Postat av: Anonym

alltsa FYFAN vad less och arg jag blir, din mamma har ratt, DU VET INGENTING OM ATT LIDA! du har VALT ditt lidande, inse det, ak till afrika eller irak och se vad din mamma menar med lidande. da kommer du kanna dig sa jaaaaaaaaaaavla bortskamd for att du FRIVILLIGT
valjer att inte ata maten som serveras pa ditt bord. sa javla bortskamt, fyfan. seriost, ak till irak och du kommer inse att livet ar mer an nagot sa javla simpelt och idiotiskt som att vara smal eller se perfekt ut. javla vastvarlden, ackligt. men detta kommer du inte inse forrans om typ 5 ar da du mognat lite, om du nu overlever sa lange.

2007-12-27 @ 21:45:32
Postat av: Melody

fyfan vad jag håller med anonym där! Han/hon träffade rätt i prick, kanske därför du inte har motkommenterar:)? För han/hon har jävligt rätt, du har valt ditt lidande själv, det är det många människor som gör och det är dom som är som mest patetiska. Jag vet det så jävla väl för jag har själv varit där men jag valde tillslut BORT det, och det är jag jävligt stolt över men du verkar inte ha den styrkan.
Men shiiit vad synd det är om dig då, 500 personer läser din blogg och 250 av dom hatar dig, men vet du, du får skylla dig lite själv. Man kan ha pro-ana men samtidigt inte kränka normalviktiga människor & kändisar o kalla dom "feta". Du är lite som blondinbella, hon provocerar också men hon kan iaf ta konsekvenserna och kasta ifrån sig kommentarerna medans du måste motkommentera och ibland kalla personen "fat". och VAD I HELVETE har det med saken o göra?!
enligt dig själv verkar DU ha rätt att klaga på om människor är för feta, men ingen, absolut INGEN får säga att du är för smal? Väx upp nån jävla gång tjejen, det här funkar inte längre, du är bara så jävla omogen. Tolka inte detta fel nu, anorexia är en sjukdom det vet jag och det är inte den jag kallar omogen, utan ditt beteende i vissa fall. Du verkar vara så jävla medveten om din sjukdom men du gör inget åt den? Och du triggar andra? shiat, jag fattar att du mår dåligt över dig själv.
Plus att du verkar vara en väldigt arg människa, du måste blocka om någon skriver något triggande på msn, du måste motkommentera varenda negativ kommentar (i många fall lite käftigt) även fast den är likadan som 1000 andra och du redan har motkommenterat dem.
Var lite glad, lycklig och TACKSAM över ditt jävla liv ist, det är fan inte många som har råd att åka till sälen och fira jul eller får en prada mobil i julklapp. Om du nu inte har hittat på det med, din blogg kallas ju faker, kanske ligger något i det?
Och säg nu inte att jag ska läsa igenom hela din blogg för att inse något för det har jag, jag har läst den från början och jag inser inget annat än att det är helt jäävla sjukt det du håller på med.
Och jo, jag vet att den heter faker pga du fejkar dig igenom varje dag i skolan.
Poor little thing, jag tkr faktiskt synd om dig som inte får känna ren lycka någongång, för det är fan det underbaraste som finns.

2007-12-29 @ 19:33:05
URL: http://www.toofine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0