hemma

image103
Har spenderat hela dagen med B :) Vi har haft sjukt kul och det blev ingen skräp mat, vi åt lunch på en sallads bar. Vet inte varför jag trodde att hon skulle dra med mig in på McDonald's, Burgerking eller något liknande, hon har ju alltid varit så nyttig av sig. Köpte ett lancôme läppglans och paris hiltons parfym heiress till min syrra, så hennes stil, gosh vilket tjat det har varit om den där parfymen. Har dock inte hunnit att träna så mkt idag förutom joggning idag på morgonen, är ju nästan för kallt får det nu. Men jag orkar helt enkelt inte. Blir en lugn kväll hemma med sis i stället, om hon inte är sur på mig, orkar inte förklara varför.

Kommentarer
Postat av: sara

jag vill med ha en syster! eller ngt syskon iallf. är ensambarn. sjukt tråkigt!

2007-12-08 @ 19:58:12
URL: http://ssessan.blogg.se
Postat av: Anonym

Du verkar ju va typ rik.
Lancôme läppglans, paris hilton parfym - bara sådär?

2007-12-14 @ 16:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0