i want...

Den absoluta julklappen(perfekt kropp) kan ju ingen tyvärr ge mig, här är iallafall min önskelista!
Denna body lotionen.
image104
Är i stort behov av värmespolar då mitt hår troligen är det tråkigaste som finns.
image105
Min digital kamera har ju blivit stulen, så denna skulle inte vara helt fel.
image106
Det är iskallt ute och jag hatar att ha mössa, efter bara 5 minuter med en mössa är mitt hår slickat mot mitt huvud, men nu är det slut på det(hoppas jag). Ugg öronmuffar, så söta.
image107
Prada telefonen, behöver jag förklara varför? Den är ju underbar.
image108
BH från vs, söt.
image109
Ännu en BH från VS, sjukt snygg.
image110
Läppbalsam.
image111
Inte alltför lång önskelista, men det är ju trots allt bara den åttonde idag, den lär bli längre.

Kommentarer
Postat av: Fioona

Den översta bh:n från vs var riktigt fin! =)

Din blogg inspirerar och motiverar mig jättemycket! =)

Keep it up girl! =)

2007-12-08 @ 20:57:05
URL: http://fioona.blogg.se
Postat av: Me

Mysiga öronmuffar.

2007-12-08 @ 21:10:01
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se
Postat av: Linda

Du kan behöva nåt att värma dig med så öronmuffarna skulle bli min julklapp till dig.

Kram

2007-12-08 @ 21:39:54
Postat av: Fioona

Ja det är en del. Men det kommer att gå bra! Är jättemotiverad och det har gått bra hittills! Även fast det inte är så lång tid än.

2007-12-08 @ 21:43:03
URL: http://fioona.blogg.se
Postat av: faker

Lina: hah, tack;) i guess.

2007-12-08 @ 21:43:54
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: Linda

Varsågod! Och det var inget illa menat med det... :)

2007-12-08 @ 22:57:45
Postat av: J

Du ser ju till exempel vad Fiona har skrivit här uppe.

"Din blogg inspirerar och motiverar mig jättemycket!"

Du är ju uppenbarligen medveten om att du har anorexia, och då tror jag inte att det är någon hemlighet för dig att det inte är omöjligt att efter en lång kamp dö av denna sjukdom.

Den här tjejen Fiona blir alltså inspirerad av döden, sjukdom och motiverar henne att komma närmre döden.

Jag hoppas du på ett sätt förstår då varför din blogg blir anmäld. Den kan vara avgörande för många tjejers liv/hälsa.

2007-12-09 @ 17:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0