jag är ju egoistisk och manipulativ?

image94
Just det. Precis så, du känner ju mig så väl utan att ha träffat mig.
Fredag idag, så nice. Idag ska jag bara chilla och sitta vid datorn. Tränade nyss :) skönt såhär efteråt. Fick tillbaka min engelska recension på en bok jag läst, fick mvg. N-Ö-J-D. Jag får hundra kr för varje mvg, lite extra cash är alltid nice. Imorgon så vill pappa att jag ska följa med på julbord, så tråkigt, så fett. Jag får säga till honom att jag bestämde med B att vi skulle träffas imorgon för typ en vecka sen (fick reda på julbordet igår), trots att vi bestämde det idag. Lite nervös över att träffa henne också, på något sätt så känns det som att hon vet om mina äs, hon känner mig så väl. Hoppas inte hon kommer testa mig och typ vilja gå till McDonald's.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag fick också 100 kr för MVG när jag gick högstadiet. Synd man är för gammal för det nu :)

2007-12-07 @ 17:31:42
Postat av: Citronil

Om hon försöker testa dig med att ta med dig till mcd.. beställ en ceasarsallad och vatten.. utan dressing.. sen kan du ju bara peta i den och äta lite salladsblad eller så.. =)

För resten så tycker jag att du ska blocka alla ip-adresser som skriver taskiga saker till dig.. det är inte bara drygt för dig utan för dina läsare också,, vi vill ju att du ska kunna skriva på som vanligt utan att behöva försvara dig helatiden. =) Om du inte vet hur man blockar ipadresser är det bara att fråga. =) Ha en bra fredagkväll! Kram!

2007-12-07 @ 17:47:47
URL: http://citronil.blogg.se
Postat av: faker

Sara: Ja det är härligt :) Hur gammal är du?

2007-12-07 @ 17:52:49
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: Sara

Jag är 23 gammal och förhoppningsvis lite visare =)

2007-12-07 @ 20:07:33
Postat av: Sara

..än jag var förut vill säga :)

2007-12-07 @ 20:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0