kusin

image136
Kom hem ifrån skolan för ett tag sen, och så sitter min kusin i vardags rummet. Jaha? Pappa hade tydligen glömt att berätta att hon ska vara här i helgen. Visst är det kul och så, jag har inte träffat henne på länge, men vi har inget gemensamt, vi är som natt och dag. Hon sitter och spelar Playstation nu, vad sa jag? Som natt och dag precis.

Hon har redan sagt "Vad spinkig du är" cirka 5 ggr, sporrar som fan men endå tycker jag spinkig är något negativt. Smal låter mycket bättre. Hon är sådär oartigt ärlig också, motsattsen till mig :P

Hon vill också ha "en riktig myskväll" med godis, chips osv. Men jag kan bara säga att jag är emot att äta palmolja(som finns i choklad) & emot att äta gelantin(som finns i annat godis) & att jag får ont i magen av chips. Låter som en konstig ursäkt men min pappa får alltid jätte ont i magen när han ätit pommes eller chips, kanske är friteringen eller något.

Kommentarer
Postat av: Citronil

Älskar den där bilden. Har sett den flera gånger på google. Men vet du vem det är på bilden? =)

2007-12-14 @ 21:40:22
URL: http://citronil.blogg.se
Postat av: Anonym

det är gemma ward, tror jag..

och om någon säger att man är smal blir man ju glad och det sporrar, precis som du sa. Kan ju vara kul att höra men jag kan även bli irriterad för jag vet att det inte stämmer... ^.^

2007-12-15 @ 09:34:17
URL: http://ibebeautiful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0