ny dag

image100
Har varit ute och joggat en liten stund nu. Är ensam hemma, tror att pappa och hans flickvän är hos farfar. Idag är det ny dag och jag är på gott humör, den där koppen med te och socker är borta nu, hoppas jag. Dock tar magen upp alla kalorier väldigt snabbt har jag hört. Idag ska jag ju träffa B, ska bli mysigt, fast som ni vet så är jag ju lite orolig för att hon ska testa mig. Ska nog köpa lite julklappar idag också, jag fullkomligt hatar att göra det. Inte för att det är jobbigt med pengar, jag har fått 500 att köpa julklappar för och jag och syrran betalar varje julklapp tillsammans, men vad fan ska man köpa? Vad vill min pappa ha liksom? Haha, får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Me

Jag har inte tränat idag. :S Har ätit ett äpple.. waaaay to much.

2007-12-08 @ 17:01:25
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0