speechless

image127
wow.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fult

2007-12-11 @ 20:30:58
Postat av: orvar

äckligt

2007-12-11 @ 21:20:06
Postat av: Anonym

usch, fulaste kroppen

2007-12-11 @ 21:24:12
Postat av: Anna

Fan va snyggt asså!
Ge mej den kroppen och jag ska va lycklig förevigt!

2007-12-11 @ 22:00:31
URL: http://must-be-thin.bloggagratis.se
Postat av: Leif

inga tuttar???

2007-12-11 @ 22:00:32
Postat av: Sofie

Det bilden fick mig precis motiverad igen att strunt i frukosten imorgon och lunchen med. Wondrous. Rent perfektion. Give it to me.

2007-12-11 @ 22:16:57
Postat av: Lena

Sofie här uppe..

Faker kul att inspirera andra till att lida av anorexia helvete? Min lillesyster dog av anorexia förra året. Jag kommer aldrig förlåta samhället och dagens äckliga hollywood-ideal för det.

2007-12-11 @ 22:23:38
Postat av: Me

Helt PERFEKT!

2007-12-11 @ 22:24:28
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se
Postat av: Lina

NU FÅR NI FAN LÄGGA AV ERA SJUKA JÄVLAR!
SÖK HJÄLP INNAN NI DÖR FÖR DET ÄR BARA EN TIDSFRÅGA!

sluta uppmuntra till sånt här skit..det är inte fint det är rena rama skräckbilder ni publicerar.
ni behöver hjälp..

2007-12-11 @ 22:31:15
Postat av: S

Nothing tastes better than skinny feels men det finns gränser. Tycker att hon såg tärd ut.

2007-12-12 @ 00:35:56
URL: http://socialtsjalvmord.blogg.se
Postat av: faker

Lena: oh please, jag laddade upp en bild på en smal människa. Hur många sånna bilder finns det på inte på internet? Jag ger inte henne anorexi för att jag laddar upp en bild.

2007-12-12 @ 08:08:16
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: Anonym

Faker: nej men för att du laddar upp såna där bilder gång på gång, på gång på gång, på gång och skriver om det.

2007-12-12 @ 08:31:26
Postat av: frida

Hoppas verkligen din blogg blir avstängd. Du fattar ju tydligen inte att du inspirerar andra att bli sjuka. Skriver du för dej själv? I sånt fall skriv dagbok? Starta en blogg med lösen? Herregud människa förstår att du är sjuk, tro mej ja förstår, men oavsätt sjuk eller inte så borde du inte sporra andra. Vad är det som är svårt att förstå? Eller skriver du för att få uppmärksamhet? I sånt fall, kör på. Men ha i åtanke att du kanske får någon annan att bli sjuk. Inte ok.

2007-12-12 @ 10:34:45
URL: http://fridafridaa.blogg.se
Postat av: Jenna

Men varför ska folk vara på henne, jag tror inte att hon vill att någon annan ska få det, jag tror inte hon menar att sporra folk när hon lägger ut bilder på smala kvinnor! Det är hennes liv, hennes bilder, varför ska alla gnälla? ingen tvingar er att läsa hennes blogg, så varför gör ni det om ni iaf inte har någonting vettigt att säga? Varför ska folk anmäla det hon skriver, när hon skriver om hennes skönhetsideal, och att hon vill lyckas bli så smal. Visst, hon är sjuk, men hon blir ju knappast mindre sjuk för att hon måste sluta blogga? Varför måste folk ge sig på henne för att hon skriver om sina ÄS, det finns folk som skriver om massa saker ute på internet, kan det inte få förbli så? det är väll ändå yttrandefrihet i det här landet? sen vill jag bara skriva lite till faker: Jag önskar att du hade kunnat få se din kropp genom mina ögon, den är vacker, du behöver inte gå ner mer, enligt mig, men eftersom du har ÄS så förstår jag att du vill det. Kramar

2007-12-12 @ 10:57:21
Postat av: Lovisa

Frågan är väl
när du är så medveten om att du har ätstörningar varför du inte tar tag i det? Och försöker till friskna, tänk vad mycket kul saker du kunde göra om du inte behövde gå runt och tänka på vad du ätit eller inte ätit under dagen? Hoppas du får hjälp!

2007-12-12 @ 11:09:13
Postat av: Ulla

Jag förstår inte heller varför du inte på något vis börjar söka hjälp när du kommit så pass långt att du förstått att du lider av sjukdomen anorexia?

2007-12-12 @ 11:29:06
Postat av: frida

Svar till Jenna:
Hon kanske inte vill sporra, men dock gör hon garanterat det. Och en person med ÄS eller början till är ju sjuk och kan då inte "bara skita" i hennes blogg, den hjälper ju dom på vägen, visst det finns tillgängligt överallt på nätet, men det gör det inte rätt ändå. Så kan man ju skriva om allt då. "alla använder päls då spelar de ingen roll om jag också gör det". Yttrandefrihet, visst det har du rätt i, vi har det i Sverige, men hur hade folk reagerat om det var en rasistisk blogg som lockade unga killar som inte vet vart dom ska vända sig att bli rasister, då hade det blivit liv i luckan. Förstår du vad jag menar? Jag tycker det är jättehemskt med folk som är sjuka, jag har själv varit där, och jag VET att det sporrar. Det många inte förstår är att det är en sjukdom. Man vill inte bli frisk, man vill inte lägga in sej trots att man vet att man är sjuk. Det kanske är det ända i livet man har kontroll över. Jag tycker verkligen att faker ska fortsätta skriva, inget snack om saken, men läser man en del kommentarer hon får är det tjejer som skriver "åå jag vill också, nu ska ja sluta äta". Detta är på väg att bli en folksjukdom. Och den kryper lägre och lägre ner i ålder.

2007-12-12 @ 16:30:05
URL: http://fridafridaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Men snälla.
Hon lägger ut bilder på smalt folk för hon vill bli se.
Varför bli avstängd seriöst?
När man lägger ut bilder på tjocka människor så insperar man väl kanske människor att bli fetare. Men kan faktiskt dö av fetma också.
Alla är inte likadana(fan vad tråkigt de hade varit) hur jävla svårt kan det vara att fatta?

2007-12-12 @ 20:14:22
URL: http://annizh.blogg.se
Postat av: H

Och hur gammal är du då Annizh.blogg.se som kommenterade här uppe? Jag gick in och tittade i din blogg. 15 ÅR GAMMAL. Sorry, du är inte torr bakom öronen än för att få vara med och disktuera en så pass allvarlig sak.

2007-12-12 @ 21:08:04
Postat av: christine

hoppas med din blogg blir avstängd för att rädda livet på andra människor, HUR FAN KAN DU LEVA MED DIG SJÄLV???

2007-12-12 @ 22:44:07
Postat av: christine

till jenna å alla andra idioter som försvarar:
varför hör man aldrig på nyheterna och skrivs det aldrig i tidningar m.m om självmord, det är för att självmorden ökar i sammand med att pratas om dem, likadant med äs. läs forskning innan uttalande..
blir så förbannad på inkompetenta jävlar!

2007-12-12 @ 22:48:03
Postat av: frida

PRECIS!!
Det är som sommaren 2005 eller 2006 när det var så mycket våldtäkter runt om i landet, och det skrevs och skrevs i tidningarna att ingen åkte fast, och vad hände? Våldtäkterna ökade ännu mer.

2007-12-13 @ 08:56:39
URL: http://fridafridaa.blogg.se
Postat av: Lis

GO FRIDA!
Haller med rakt av! Helt klockrent!

2007-12-13 @ 09:50:39
URL: http://lisbamse.blogg.se
Postat av: Melody

håller med frida, christine o alla men, vadå, jag är 14, och klarar av att diskutera en sak som detta. Tror knappast faker är mkt äldre så åldern spelar nog ingen roll! :D

2007-12-13 @ 17:35:54
Postat av: linasgarderober

usch :( tråkigt att det finns folk som mår dåligt som du gör..

2007-12-13 @ 21:26:39
URL: http://www.linasgarderober.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0