trött på allt

image146
Är bara så trött på allt just nu. Det känns som jag aldrig kommer kunna titta mig i spegeln och kunna känna mig nöjd. Känna att nu räcker det. Nu är jag perfekt. Jag blir så avundsjuk på alla som kan gå runt och visa upp sin kropp, vara stolta. Även om jag blir irriterad på malliga personer, vill jag kunna vara som dem. Jag hatar att hata mig själv. Jag hatar mina lår, mina armar, min mage, min rygg... mitt allt. Hur mycket jag än tränar och hur många måltider jag än hoppar över så funkar det inte. Inget händer. Jag är bara fet. FET FET FET.

När jag läser bloggen så känns det som att den också blivit en fejk. Det var ju meningen att den ska vara ärlig. Ett ställe där jag ska skriva som jag känner.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du borde vara nöjd, du har precis lika snygg kropp som alla skitsmala modeller :)

2007-12-17 @ 20:26:31
URL: http://www.alxndra.blogg.se
Postat av: haribo mannen

Som mina mannar alltid brukar säga de kan bara vara sämre, o ja tycker försök en da och vara nöjd med dig själv bara chillla tänk inte så mycket utan bara va!:)

2007-12-17 @ 22:00:04
Postat av: Linda Gosing

Börja innifrån så ska du nog se att du kommer att trivas med ditt utseende, hur du än ser ut. Det finns en jättebra bok som jag tycker att du borde läsa, den heter "älska dig själv" och den blev vändpunkten i mitt liv. Du verkar både söt och intelligent och jag vill verkligen ditt bästa! Ta hand om dig - ditt liv är mera värdefullt än vad ditt sätt att leva vill göra gällande.

Kramar från en som säkert både är ful och fet i din värld men som trivs rätt bra med livet och sig själv i alla fall

2007-12-17 @ 22:28:38
URL: http://lindagosing.tjejsajten.se
Postat av: Jojjo

Skulle också rekomendera dig att börja läsa lite böcker... (Om självkänsla)

2007-12-18 @ 09:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0