perfection

image246
Så perfekt.
Så snygga nyckelben.
Så snygga armar.
Så perfekt.

Kommentarer
Postat av: B

kolla hennes blick då, den drömmer säkert om en big mac

2008-02-04 @ 21:08:35
Postat av: Josefine

Hur resonerar du kring barn? Skulle du vilja ha barn i framtiden? Kanske svårt att veta nu i din ålder såklart. För om du fortsätter så här, så är risken stor att dina chanser till en framtida graviditet försvinner för gott.

Kramar.

2008-02-04 @ 21:36:02
Postat av: Me

Vill ha mer nyckelben! Och smalare armar.

2008-02-04 @ 21:38:43
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se
Postat av: Angelica

såååååå små och äckliga bröst!

2008-02-04 @ 21:46:27
URL: http://solimre.blogg.se
Postat av: Josie

Snejana är så vacker.

2008-02-04 @ 22:27:42
URL: http://jealousy.webblogg.se
Postat av: elina

ser du hennes ögon?
hon ser HEMSK ut i mina ögon.
Fullkomligt HEMSK ut.

2008-02-05 @ 20:33:26
Postat av: David

Snejana Onopka är en av de vackraste modellerna som finns. Men fan om ni skulle se henne i verkligheten, då skulle ni Döööööö!!!

2008-02-06 @ 21:19:31
Postat av: Flickan

Inget att sträva efter! :O

2008-02-10 @ 18:43:30
Postat av: Patricia

Snälla sök hjälp. Jag menar inget illa, men sök bara hjälp för en gångsskull!! Jag känner en som har anorexia, hon blev tvungen att söka hjälp. Inte av en psykolog eller så.. utan av en vanlig vuxen person. Hon missade ett år i skolan, men fick hemundervisning, och klassen stöttade henne alltid
överallt. Verkligen! Du säger att du vill bli smalare, men du kommer att svälta ihjäl dig själv. Du säger att du vet hur mycket du får gå ner, och inte mer. Men när du väl kommer dit, så är det kört, då kommer det inte vara DU som bestämmer, det kommer inte vara DU som kommer att tänka, inte över nått. Det kommer vara din kropp. Man blir dessutom inte tjock utav mat. Du kan bli tjock utav att INTE äta mat! Det är inte många som vet det. Men du blir tjock utav att inte äta mat. Tro mig, jag vet.
Jag är själv smal, men ja måste bara inse att jag är smal. Du och jag har samma storlek på kläderna, alla mina ben i kroppen syns inte, men på dig gör dem det. För det blir inte "storlekarna" större. Bara att benen kommer fram. Ju längre perriod du inte äter, destumindre går du ner, och blir allt tröttare m.m. Det där med att du fryser.. det finns inget att göra åt.

Kram. (Vi kan mailjas...skicka e-mail.)
Tacksam för svar. :)

2008-02-12 @ 20:59:33
URL: http://patriciabrinkenstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0