"VARFÖR ÄR JAG SÅ FUL?!"

Kom hem för en stund sen och möttes inte av tystnad som vanligt, utan av min systers snyftningar, eller snarare storgråt.
Hon stod inne i badrummet framför spegeln, med en bomullstuss färgad av hennes foundation och mascara rinnandes nerför kinderna. Då trodde jag först att hon och mamma bråkat eftersom mamma inte var hemma. Men det var det tydligen inte. "vad är det då?" fick jag nog upprepa 1000 gånger men fick ändå inte något svar, bara snörvlande, tills hon utbrast "VARFÖR ÄR JAG SÅ FUL?!"

Ful? Jag förstod verkligen inget alls. Hon är jätte söt, så säger jag inte bara, hon är verkligen det. Jag blev chockad och försökte banka in lite vett i henne. Men det gick inte att prata med henne för hon grät verkligen okontrollerat. Så jag hjälpte henne tvätta bort sminket och nu är hon i sitt rum och tittar på TV. Ska snart in dit och göra henne sällskap men tänkte uppdatera bloggen först, vill ju inte svika mina älsklingar. ;)

Ja, jag var ju hos A ikväll. Blev mest massor av mys. Vad som räknas som mys vet jag inte. Jag tyckte iallafall inte att det var så jätte mysigt. Många av mina tjejkompisar pratar om att dom vill ha närhet och sånt där, men jag vill faktiskt inte ha det. Inte av A iallafall, dessutom kan han aldrig hålla sig till bara närhet. Ni förstår va? Usch...

Åt dessutom middag tidigare också, ris, kotlett med creme fraiche och någon krydda. Fanns sallad till också men den tog jag inte av, även fast det är nyttigt så är det bara onödigt att stoppa i sig ännu mer så att det blir mer att förbränna. Jag har ångest, är orolig över lilla syster, tänker på J, tänker på A. Det är för mycket nu. Jag vet inte vad jag ska koncentrera mig på.

Kommentarer
Postat av: AnnaP

Koncentrera dig på DIG! dom är inte viktiga, du kommer alltid gå först. Vem ska annars se till DIG ?!



Det är skillnad på närhet och närhet. Det finns närhet som i "sex", och det finns närhet som i "kärlek och mindre ensamhet". Jag vet vad du menar.

2008-06-25 @ 02:09:20
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Annie

Din syster låter som dig, fast med utseendet istället för vikten. Du är fixerad vid att vara smal så du inte inser att du är mycket smalare än alla dina sk förebilder. (behöver inte se bilder för att fatta det med tanke på din längd och din vikt).



Fokusera på dig själv och vad du vill med ditt liv. Med tanke på att A verkar äckla dig så vore det bästa att säga till honom att ni avsutar det här och nu. Du kommer itne att bli intresserad sen om du int eär det nu.

2008-06-25 @ 15:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0