retards

image154
  •  Jag vill inte vara smal för någon annan än mig själv, jag bryr mig alltså inte om vad killar tycker.
  • Jag är pro-ana och vill alltså knappast bli frisk, dock kommer tankarna ibland.
  • Ni som inte har ätstörningar/har haft ätstörningar, kan omöjligt förstå er på mig.
  • Jag tänker inte sluta blogga bara för att ni säger det, jag får blogga om vad jag vill. Gillar ni inte min blogg så kan ni ju sluta besöka den.


Den där tunna saken plattan(på bilden), skulle fan brytas sönder om jag satt på den...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Av bilderna att dömma (de man sett av dig) är du MINST lika tunn som henne. Har man ett bmi på 14 är man gravt undernärd!

2007-12-20 @ 19:19:59
Postat av: emma

det är bra, jag förstår inte varför folk går in på bloggar om dom ändå bara ska klaga och lämna dumma komentarer. varför, liksom. snacka om att ödsla tid.

2007-12-20 @ 19:41:46
URL: http://thisise.blogg.se
Postat av: Delinda

Bra, stå på dig, girl ;) Jag gillar din blogg! Hoppas du får en bra kväll!

2007-12-20 @ 20:29:52
URL: http://delindaaa.blogg.se
Postat av: Nicole-fan

Jag kan jämföra tjejen på bilden med bilderna du publicerat på dig själv..to be honest: du ÄR tunnare! Jag vet att det är svårt att ta till sig, men that's the truth!

2007-12-20 @ 22:31:05
Postat av: Evelina

Fan vad perfekt tjejen på bilden är!
Vad heter hon?!

2013-11-09 @ 17:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0