haircut

image48
Har klippt mig idag, blev bra tycker jag. Så nu har jag en ganska lång snelugg. it looks hot.
Föresten så åt jag två rutor choklad nyss. Vet inte varför, det var som att jag bara glömde bort allt, så jag bara åt upp dom. Så jävla dum jag är. Blir extra träning nu för det. Så måste jag träna extra mycket imorgon med, tror jag stannar hemma från skolan och kör att jogga 10 km och sen lite annat. Känner på mig att det blir mycket mat i helgen. Föresten så tror jag att jag numera har en boyfriend. Svårt att veta när man är tillsammans. Men men, trevligt va? så får vi ju se hur länge det håller.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

visa bild? =)

2007-11-22 @ 19:10:03
URL: http://Reebeckas.webblogg.se
Postat av: Josie

Du borde lägga upp en bild på din nya frisyr :D Btw så råkade jag äta en bit chokladkaka också. Fyfan :S Sjukt kul med en pojkvän gumman! Hoppas det håller :)

2007-11-22 @ 20:06:33
URL: http://jealousy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0