i want to change myself

Smalare vader och lår, finns inget snyggare.

Mindre fett på ryggen, jag hatar hur min rygg ser ut. Finns inget snyggare än en riktigt skinny back. Right?

Glansigare hår, mitt hår är så fucking matt.

Starkare naglar, jag har alltid korta naglar för att de är så tunna.

solution:

Öka joggandet, gå från att jogga 5 km varje dag till 10 km, 5 på morgonen och 5 på kvällen. Stretcha extremt mycket, så att jag får slanka muskler.

Träna ryggen mera, finns massa övningar, orkar inte skriva.

Köpa glansdroppar.

Börja använda "nagel krämen" från yves rocher som jag fick av mormor.


Kommentarer
Postat av: Linda

För att få glansigare hår måste du antingen överkonsumera glansspray eller börja äta.

2007-11-28 @ 07:14:58
Postat av: fia.

Vart fick du reda på hur mycket kalorier du hade förbränt? :)

2007-11-28 @ 09:25:09
URL: http://matmissbruk.blogg.se
Postat av: Citronil

Silica är skit bra för både hår och naglar. Jag har fått både glansigare hår och MYCKET starka naglar sen jag började äta det.

2007-11-28 @ 10:34:37
URL: http://citronil.blogg.se
Postat av: en som undrar

jag måste bara få påpeka att din blogg inte är så trovärdig. för det första heter hela bloggen "faker". Inga bilder visar ditt ansikte. Du skriver bara om vad du har ätit på din blogg, flera gånger om dagen. Nämner inte att du har några kompisar. Ingenting annat än mat. Sen står det att du är 20, fast du verkar gå i skolan? Och oftast brukar inte en anorexiasjuk vilja ha så mycket uppmärksamhet för sin sjukdom. Och det är ju lite intressant. För vad gör du detta för? Är det för att se hur andra reagerar på sånna extrema inlägg? Isånnafall är det jätteintressant. Det verkar ju vara många läsare och de flesta verkar jättekloka ang. vad man ska äta och må bra av.

2007-11-28 @ 16:08:37
Postat av: fia.

Tack så jätte mycket!

2007-11-28 @ 16:14:52
URL: http://matmissbruk.blogg.se
Postat av: ems

haha jag bryr mig inte om dina kalorier, och jag va ironisk. om du vet vad de e. du är grymt smal, för smal. och du vill banta. jag blir bara rädd. tack för mig

2007-11-28 @ 16:15:24
URL: http://emuw.blogg.se/
Postat av: Xaria

de är inte konstigt att du har matt hår och kassa naglar, de får man av att inte äta och de kommer inte bli bättre av krämer om du inte gör nått åt maten först.

och du ändrar inte formen på musklerna av stetching sorry. Kolla bara på tex han den största i "gladiatorerna" atlas, han kan gå ner i spagat och är skit stor och "bullig"

2007-11-30 @ 23:22:54
URL: http://xaria.blogg.se
Postat av: sofia

alltså, helt ärligt. hur mår ni som klagar på henne ? vadå inte trovärdig, ? om du nu inte tror på det du läser, SLUTA LÄS DÅ VAFAN ?!?? ingen bad om din äckliga kommentar, förrästen vill jag bara dra en liten kommentar på en rad du skrivit, du hade skrivit att man inte kan säga "fan vad du är fet" men man kan säga, "fan, du är så äckligt smal" jag får höra dag in och dag ut hur sma jag är, hur fult det är "anorexiabarn" säger endel. mycket hellre smal än fet, right ? en riktigt mullig kille i min klass brukar säga att jag är anorexia barn, bara för att jag kasnke är smal, wo what ? jag trivs. en dag började jag gråta, det är inte så jävla kul, inte sant ? jag säger ibland till dem också att jag vet att jag är smal, och att jag blir ledsen när dom s'äger så. då säger dom tönt ? du är som min förebild, du är stark.

2007-12-23 @ 00:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0