i'm alive.

Vad spelar det för roll när jag ändå inte lever. ja, ni vet vad jag menar? Mitt hjärta kanske slår, men vad spelar det för roll? Gud vad emo jag känner mig just nu. Jag är fast i den här kroppen.

Var hos en kompis i göteborg. Trevligt hade vi. Men hon är ritkigt glupsk. Klart att hon hade köpt hem popcorn, godis & glass bara för att jag skulle komma. Men jag var magsjuk, så det löste sig.

Har nyss fått lite extra pengar av pappa, så jag ska ut på shopping runda imorgon. Funderar på att fråga en av  mina kompisar om hon vill joina. Men en runda på stan för henne kan lätt betyda, McDonald's - ica - sitta på ett cafe & lata sig. Får se hur det blir.

Jag har börjat få såndär jävla ångest igen. Ni vet, man kan verkligen inte somna för den där känslan. & oavsett hur mkt man gått ner, hur roligt man än har det så gnager ngt inom en. Brukade känna så förut. Men så försvann det. Men idag när jag vaknade så kände jag bara 'MEGA ÅNGEST!' utan att ha ätit ngt.

image4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0