åt :(

image341
Jag åt yoghurten. Kunde inte slänga den i papperskorgen. Äckligt. Vet inte vad jag ska ta mig till. Ber till gud att mamma ska ut och handla eller något så att jag kan spy upp det. Jag kan inte träna nu när jag är sjuk. Klarar inte det, kan knappt gå i trappor just nu.

Men det är inte det värsta som har hänt idag. Ni vet att jag skrev att J's bror blängde på mig, och att jag inte fått tag på J på hela dagen? Jo, nu har jag äntligen fått tag på honom och någon påstår att det var L jag var otrogen med. L! Mitt ex, gissa om J är sur. Men jag har pratat med några som var på festen och säger att det absolut inte var L. Jag undrar vem som vill mig och J så illa att dom hittar på något sånt... :( Förstår dock inte hur J kan tro det, han var ju där? Men han såg bara killens bakhuvud eftersom jag stod mittemot J när jag knuffat bort killen. Åh. Jag förstår ingenting. :( J måste tro mig! Visserligen var jag väldigt full och borta, men jag skulle faktiskt aldrig ens krama L igen! Han är hemsk. Jag hatar honom. Men jag måste få tag i honom, han måste prata J tillrätta. Jag hoppas verkligen inte L känner för att jävlas med mig nu bara :(


Föresten, var en läsare som frågade hur jag ser ut. Jag hade ju bilder på mig själv innan men ja... Jag har numera ljusbrunt hår och planerar att bleka slingor nu till sommaren. Gröna ögon men använder ibland bruna linser, har också provat blå men kände mig inte riktigt hemma i det. Ansiktet vet jag inte riktigt hur jag ska beskriva det, svårt, ganska stora läppar, inget speciellt egentligen. Ni som sett bilderna vet ju, hur skulle ni beskriva mig? ;)

Kommentarer
Postat av: marjja

jag tycker du hade fin ansikts form

2008-04-04 @ 17:07:01
Postat av: Hannah

Söt, av det man såg :)

2008-04-04 @ 17:33:23
URL: http://uglies.blogg.se
Postat av: Anonym

nej nej nej STTTOOOOOPPPPPP - du skall inte låta någon annan prata J tillrätta!!!! då kan du riskera att tappa hela skiten, blanda aldrig in fler parter - det innebär en avsevärt ökad risk för missförstånd. det är barnsligt och hör hemma på dagis. nej, fixa detta på egen hand med dina egna ord för då blir det bäst!!!!!!

2008-04-04 @ 17:48:40
Postat av: faker

anonym: jag menade ju att L skulle säga till J att han inte alls var personen jag hånglade med. Inget mer :)

2008-04-04 @ 17:57:50
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: bäst

marjja: ANSIKTSFORM* heter det! Jag har för mig att dina läppar var jätte fina

2008-04-04 @ 18:10:06
Postat av: Anonym

tycke du påminde lite om kenza, faktiskt ;D

2008-04-04 @ 21:37:40
URL: http://www.thisisformee.blogg.se
Postat av: F.

Du kommer igen imorgon. Idag är bara en annan igår :)

2008-04-05 @ 00:39:25
URL: http://skinnier.blogg.se
Postat av: K

Jag håller med om att ditt utseende påminner lite om Kenzas! Tror att du är en riktigt söt tjej!

2008-04-05 @ 11:13:22
Postat av: Frida

bäst: JÄTTEFINA* heter det ;)

2008-04-05 @ 14:27:19
Postat av: Anonym

Du skrev i ett tidigare inlägg att du inte tyckte att människor med ätstörningar var korkade. Men det är ju typ en psykisk sjukdom så nåt fel i skallen har ni ju ändå, eller?

2008-04-05 @ 17:18:54
Postat av: läsare från jönköping

ursäkta mig lilla goen.. jag hajjar om du tycker det är jobbigt när folk klagar på att du äter för lite .. e de nån form av bekräftelse från andra.. min kusin som står mig väldigt när låg inne ¨på ryhov 1 och ett halvt år för anorexia. . där kommer du nog med hamna om
du fortsätter så här.. O att du bloggar om din egen undergång.. vakna lilla vännen för ditt eget bästa

2008-04-11 @ 12:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0