en vän

Ibland tänker jag på hur gulliga vissa av er är, när ni peppar mig, det finns även personer utan äs som har peppat mig här på bloggen och då undrar jag: Skulle ni göra det om ni träffat mig? Om jag var mer verklig för er? För mina vänner är underbara, men jag vet att de aldrig skulle ha förståelse för mina tankar. Tänk om någon av er underbara människor kunde bo granne med mig, det skulle vara underbart. Tänk om jag faktiskt är granne med någon av er? Läskig tanke egentligen.

Jag vill bara kidnappa er! Haha, sötnosar :)

Kommentarer
Postat av: M

Jag skulle nog det, bor i sthlm, du kan alltid kontakta mig om du känner för det..

2008-04-21 @ 23:55:57
Postat av: K

Kan inte riktigt svara på frågan eftersom jag inte är en person utan äs, men jag skulle iaf absolut peppa dig i verkligheten.

Tack för en bra uppdatering idag förresten!

2008-04-22 @ 00:15:32
Postat av: Jessi

Jag som själv har en äs vet hur viktigt det är att få känna sig värdefull. Så självklart skulle jag peppa i verkligeten oxå!

2008-04-22 @ 07:14:45
Postat av: A.

Jag har inte äs, så vet inte hur det är att leva med det. Men man måste ju inte veta hur det är för och stötta någon , eller hur?
Ok, säger som M. jag bor också i sthlm som om det skulle vara något kan du faktiskt kontaka mig. Jag ställer upp ska du veta (:

2008-04-22 @ 14:24:43
URL: http://annizh.blogg.se
Postat av: Hannah

Hej, Jag bor i sthlm. Det skulle vara skönt att prata på riktigt med någon annan som har äs. Men det skulle samtisigt vara läskigt, tänk om du sett mig eller jag sett dig?

2008-04-22 @ 22:39:23
Postat av: amanda

jag förstår hur det känns..

2009-03-21 @ 22:38:01
URL: http://aekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0