godmorgon!

image354

Godmorgon sötnosar! Jag har nyss tränat, det är nämligen ingen hemma, förutom min syster, som fortfarande sover djupt. Har spinnat i 30 min och måste snart hoppa in i duschen. Känner mig så härligt pigg och glad idag! Har ätit ungefär en halv dl selleri också, fy vad äckligt det är... Men bara 4 kalorier än så länge! Så kalorisnålt, som sagt.

Föresten, har fått endel önskemål på att jag ska tipsa om ana bloggar och sidor. Visst kan jag tipsa om ana bloggar, men inga pro-ana sidor. Jag har fått kommentarer om att min blogg skulle göra småflickor sjuka, och om min blogg kan göra det, då vill jag inte ens tänka på hur stort inflytande pro-ana websites har. Jag tipsar absolut inte om några sånna sidor. Jag känner tjejer som fått anorexi av att vara inne på t.ex pro-ana forum. Men ni ska veta att jag inte läser många ana bloggar, jag får kika runt lite så kommer det en "lista" senare idag.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tycker att det är jättebra att du tar ett ansvar och
inte skriver ut pro-ana sidor, när du vet vad det
kan leda till. :)

2008-04-14 @ 09:52:45
Postat av: mat

Jag känner mig också sådär härligt glad idag. Gick ut och gick en timme idag innan skolan. Så himla skönt och solen skiner också :D eller den gjorde det då i alla fall. Tycker också det är bra att du inte vill tipsa om pro-ana bloggar, keep going girl! Jag gillar din blogg starkt!

2008-04-14 @ 11:33:54
URL: http://blodpuddingochfiskbullar.blogg.se
Postat av: Sara

Verkligen bra att du inte tänker länka till pro-ana-sidor, respekt till dig.

2008-04-14 @ 20:07:44
URL: http://saranonstop.blogspot.com/
Postat av: Anonym

blogga oftare!!!!!!

2008-04-14 @ 21:47:56
Postat av: K

Jag förstår verkligen. Respekt!

TYcker också att du borde blogga oftare (vilket du verkar göra nu också?)! :)

2008-04-15 @ 10:20:03
Postat av: Anonym

Jättebra att du inte vill tipsa om sånt, eftersom du uppenbarligen är smart nog att förstå att såna sidor faktiskt leder till och peppar på för att drabbas av anorexia..

2008-04-15 @ 14:45:30
Postat av: AnnaP

det är bra att du inte tipsar om sådant, folk ber mig göra det också. men man vill ju inte hjälpa andra människor till en ätstörning:/

2008-04-16 @ 08:03:23
URL: http://myanalife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0