Hej på er

Idag startade jag dagen med ett knäckebröd och vatten, åt ett till på lunchen och ett när jag kom hem ifrån skolan. Nu har jag precis ätit 2 dl keso. Känns helt okej ja, jag är hungrig men sånt är livet. Hunger hurts but starving works...

Har inte träffat J på hela dagen så han kanske kommer hit senare och sover här, det är helt okej för pappa så :) Det är bra det.

Föresten kan jag inte låta bli att skratta när jag läser några av kommentarerna på förgående inlägg. "Kvinnor har mens" "Hur skulle han reagera, dumpa dig?" Alltså, läser ni ens vad jag skriver eller är ni retards? Haha, förlåt. Men det handlar inte om faktumet att jag har mens, utan avsaknaden av den, okej? Och att jag nu plötsligt har mens skulle kanske få J att tänka på att jag inte haft det tidigare i vårt förhållande vilket kanske får honom att ana något... Så dumma vissa av er är ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Vet du nåt tips på hur man får smalare ben/lår, (jag vet att man inte kan punktförbränna nåt) Men ska man ta promenader? Eller är det ben övningar? :)

2008-04-23 @ 20:35:28
Postat av: Anna

Hej!
Vet du nåt tips på hur man får smalare ben/lår, (jag vet att man inte kan punktförbränna nåt) Men ska man ta promenader? Eller är det ben övningar? :)

2008-04-23 @ 20:35:37
Postat av: Anonym

lite självdistans skulle inte skada. blinksmiley tebax.

2008-04-23 @ 21:24:24
Postat av: Jessi

mysigt med lite kärlek =) lycka till med maten

2008-04-24 @ 07:31:22
URL: http://www.stage20.net
Postat av: Lii

Vissa tjejer har oregelbunden mens, så här är det du som är dum lilla vän. ;)

2008-04-24 @ 14:44:17
Postat av: faker

Lii: Åh nej, det visste jag ju inte. "inte". I mitt fall handlar det inte bara om att den är lite sen eller lite tidig, utan den uteblir helt under en lång period, flera månader.

2008-04-24 @ 15:51:36
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag har typ mens 4 ggr per år ibland. Så det finns faktiskt dom som har utebliven mens utan att ha ätstörningar.

2008-04-24 @ 18:28:30
URL: http://lajsaminelli.blogg.se
Postat av: Lisa

Sen tror inte jag att din kille håller koll på när du har mens.

2008-04-24 @ 18:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0