hihi

hihi, vissas kommentarer är så otroligt ointressanta att jag bara orkar läsa första raden i dom, och ni läser hela mina inlägg och orkar sedan lägga ner tid på att kommentera. Så gulliga ni är då. Självklart gäller inte detta ni som faktiskt förstår vad jag menar, ni är faktiskt gulliga, på riktigt :)

Var till och med en tjej som skrev ett helt inlägg om mig, vilket waste of time. Jag läste knappt första stycket.

Men nu till något annat. På sista tiden har min mage blivit "bråkig". Jag har helt enkelt en konstig känsla i den, luftig obehaglig känsla, inte gaser om ni tror det :D Utan mer som bubblor, typ. Om jag ligger ner och är helt avslappnad och tittar på min mage kan jag se att det står upp på vissa ställen, och om jag trycker där så försvinner det och känns lustigt. Typ som om jag har massor av bubblor i magen, verkligen märkligt..

Jag är helt ensam hemma hela veckan. Syrran är och ska vara hos mamma hela veckan. Pappas flickvän är fortfarande borta och pappa ska till Köpenhamn. HÄRLIGT! B ska snart komma hit och ska bo här stor del av tiden. Vi ska vara "sjuka" på dom få skoldagarna vi har denna veckan och vila upp oss inför valborg ;) Är på gott humör just nu, sitter och tuggar på funlight isbitar, gott och kalorisnålt.

Kommentarer
Postat av: lisa

har du några bröst? jag har gått ner i vikt, & tycker att det är jobbigt att mina bröst är så små.

2008-04-27 @ 15:48:23
Postat av: elin

heh a bra fråga,det skulle jag oxå vilja veta...?brösten blir ju mindre eftersom de består en stor del utav fett och fett värkar ju inte du ha speciellt mkt av;) tack för din intressanta och lärorika blogg:D hihi

2008-04-28 @ 16:14:25
Postat av: farmorsara

Bubblor i magen kan beror på en tom mage som vill ha sig en portion mat, Faker seriöst du har lite virden syn på näringen vi behöver. Men ät för tusan de är faktsikt gott och du hinner
bita maten innan den hinner bita dig. Jag lovar om du var i mina ksor skulle du förstå mig.

2008-04-28 @ 18:49:11
URL: http://farmorsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0