jag växer

Jag växer - på längden (thank god).
Ja, som sagt, jag växer, non stop. Detta är jag överlycklig för eftersom jag verkligen vill vara lång. Är 168,5 cm och siktar på 170 cm ;) Jag får stå ut med den jävliga växtvärken hela tiden, men den är iallafall bättre än hunger. Funderar till och med på att öka mitt matintag så att jag kan växa mer. Bara en anorektiker/bulimiker kan förstå vilken enorm "uppoffring" det är, förstår ni hur gärna jag vill vara lång? Är dock inte säker på om jag vågar. Får tyvärr ångest av bara tanken på att äta mer...
image348
Lång och smal, det snyggaste som finns.


Kommentarer
Postat av: Johanna

I see, jag stannade i längd när jag gick i sexan, är fotfarande, 5-6 år senare 1,64. Dock vil jag vara shorty. Kämpa på och stay strong bitch!

2008-04-08 @ 23:30:33
URL: http://missg.blogg.se
Postat av: K

Ät lite mer, så växer du (förhoppningsvis) ännu mer på längden! Tänk, blir du längre så gör det ju inget att du äter lite mer eftersom det helt enkelt blir lite mer mat på en lite längre kropp! Dessutom kan du ju svälta dig mer sedan, när du har växt klart.

Vad jag svamlar... Kram på dig!

2008-04-09 @ 00:03:27
Postat av: S

Vill också vara lång, siktar på 170-175, är också något som dig, kring 168 är jag iallafall. Att vara lång och smal är så snyggt, önskar man kunde ha varit lite smalare ;D

2008-04-09 @ 16:10:11
Postat av: Alexandra

Jag är 13 och är runt 167 jag tror att jag kommer att växa till 173-74 , med tanke på att du är anorektiker och runt 15-16 (om jag inte läst fel) så har jag ju än jättechans!!! :D:D Ja, lång och smal är mitt ideal för vacker, det gör mig inte ytlig vaa?? :P

2008-04-09 @ 16:53:55
URL: http://Alexandraa.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

hur gammal är du?

2008-04-09 @ 19:56:15
Postat av: Freddman gr0ving

du växer på bredden

2008-04-10 @ 12:50:46
Postat av: Tur att jag är normal

Funderat på om du har någon psykisk sjukdom? Jag menar; du VET vad du gör och du har ett mål för vikten.. men du fattar inte att du sätter ditt liv på spel?! Tänk inte bara på dig själv.. din familj får ju må skitdåligt för att du fjantar dig.

Jag vet, för jag har varit i samma skor, men var långt ifrån lika sjuk i huvudet som vad du är.

2008-04-10 @ 16:47:43
Postat av: Anna

Visst, lång o smal ÄR fint.
Men smal som i anorektisk.Nej tack. Aldrig mer.
Vältränad slim, en helt annan sak.

Du vet vad du håller på med, vill bara nå till en "viss" gräns och är rädd för att bli tjock om du börjar äta. Självklart blir man fet om man bara äter äter äter o äter onyttigt o skiter i att träna.

Men du verkar ju ändå ha fattat galoppen, synd bara att det är det sjuka som får styra....

2008-04-14 @ 15:30:16
Postat av: Mija

Lång OCH smal är skitsnyggt. Men hon på bilden var inte särskilt vacker...

2008-04-14 @ 18:52:32
Postat av: Anonym

Den där bilden var bland det äckligare jag sett. Usch för att se ut sådär.

2008-04-17 @ 15:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0