kort inlägg

Tänkte bara skriva ett kort inlägg nu eftersom det troligen inte blir några fler idag. B är här och duschar just nu, sen ska vi kolla på avsnitt 14 från Gossip Girl, vi är lite efter med det men så kan det gå. Vilket avsnitt är ni på här i sverige? Alltså ni som följer det på TV:n.

Ska in till stan imorgon med B och shoppa lite. Pappa har nämligen gett mig 3 000 kr att leva på nu medans han är borta och eftersom varken jag eller B äter särskilt regelbundet så kan jag bränna pengarna på något annat än mat :)

och när jag säger att B inte äter regelbundet menar jag inte på det sättet jag gör. Hon lever nämligen på cola, kaffe och godis. Dessutom röker hon, jag tycker det är extremt ofräscht att röka...






Kommentarer
Postat av: Marie

Det är bra att du inte röker gumman =)
Man förkortar bara sitt liv genom att sitta och suga cancerpinne.
Mer givande att sniffa hockeypulver eller suga sugrör ist!

2008-04-27 @ 21:25:20
URL: http://vivalamarie.blogg.se
Postat av: Hannah

Jag tror dom är på episode 8 eller något i Sverige, men självklart laddar jag ner, vill se episode 15 nuu ;)

2008-04-27 @ 21:47:56
URL: http://uglies.blogg.se
Postat av: Alexandra

Skulle inte du kunna ge ut dina "measurements" ? :P
Folk säger att jag är smal men jag undrar egentligen vad som är "smalt"..liksom om runt midjan är 50 cm etc..

2008-04-28 @ 16:51:41
URL: http://Alexandraa.tjejsajten.se
Postat av: N

jag vet inte, men jag tror jag börjat bli lite för besatt av vad jag äter, hur mycket jag äter, hur mycket jag väger jaa du fattar. det skrämmer mig och jag vet inte riktigt vad jag ska göra? jag vill inte utveckla nån äs eller så... men det är så svårt att låta bli att tänka på det. jag vill ju inte bli fet(are)... vad tycker du jag ska göra?
tack för en super bra blogg (:

2008-04-28 @ 19:26:04
Postat av: Annizh

15 kommer ut klockan 3 inatt ;D

2008-04-28 @ 21:32:14
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0