ledsen.

Ledsen är vad jag är just nu. J och jag träffades idag så fick han ett sms, jag tog hans mobil och gav den till honom eftersom den låg bredvid mig. Han visade sms:et tydligt för mig, inte direkt "KOLLA DETTA", men han dolde det inte precis. Var från en tjej, väldigt flirtigt sms, så svarar han, när jag sitter och kollar, dubbelt så flirtigt. Jag vet att jag inte var mycket bättre själv. Men jag förstår inte vad han håller på med. Så bara hånler han åt mitt bedrövade ansiktsuttryck och pussar mig på pannan. Så fortsätter han sms:a med henne under hela tiden jag är där. Alltså... han "myser" med mig och avbryter en gång var femte minut för att svara på en annan tjejs sms. Så tillslut gick jag när han började riktigt flina åt sms:en han fick, jag kunde läst dom, men jag ville inte. Jag bara gick, J gick efter och han ifatt mig innan jag hunnit utanför dörren.

- Vad är det med dig?

VAD ÄR DET MED MIG? Ja, det kan man ju fråga sig. Varför jag inte bara accepterar att han sitter och skickar porriga sms till någon hora?!

- Nä inget, svarade jag.

- Men kom igen J*****,  så löjlig du är, säger han och ler sådär hånfullt igen, kysser mig rätt på munnen och vinkar hejdå.

Jag vet, jag vet, jag vet, jag förtjänar det. Men jag förstår inte varför han inte bara kan säga att han inte kommit över det jag gjorde. Han får mig att känna mig så hemskt nedvärderad, så ledsen, så sårad. Vart har den underbara J jag blev kär i tagit vägen? Vill bara spola tillbaka tiden. Jag känner att jag inte klarar detta längre, varför kämpa för ett förhållande som ändå ska ta slut? Vi är ju bara 16 år, man måste vara realistisk.

image349

Kommentarer
Postat av: din mamma

DU ÄR EN VIDRIG FITTA OCH FÖRTJÄNAR INTE BÄTTRE!

2008-04-09 @ 22:38:29
Postat av: Me

Det är hon fan heller. Hon är fin.

2008-04-09 @ 22:44:44
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se
Postat av: ems

det är han som är dum i huvudet. inte du! du gjorde ett misstag och har erkännt det. han kan inte begära mer

2008-04-10 @ 07:37:36
URL: http://kupari.blogg.se
Postat av: Hannah

Jag tycker tvärtemot "din mamma", du förtjänar fan bättre. Vad mer kan du göra än att ångra dig liksom?! Om han tar tillbaka dig ska han fan inte vilja hämnas dig.

2008-04-10 @ 07:38:53
URL: http://uglies.blogg.se
Postat av: Anonym

finns inget värre än killar som skall straffa en genom att köra nån sån grej. om han nu är så jävla mogen så skall han föregå med gott exempel. two wrongs still dont make a right. sorry, dumpa fanskapet och skaffa en äkta kärlek. det här är sååå fuckin skolgårdsvarning.

och "din mamma" är en hora.

2008-04-10 @ 08:32:17
Postat av: emma

det var extremt barnsligt gjort av honom..

2008-04-10 @ 10:54:17
Postat av: yellowplease

Du förtjänar verkligen bättre.
Du ångrar ju dig uppenbarligen, så då får han ta det som det är och ni får försöka komma över detta och klarar han inte det och beter sig så barnsligt då förtjänar han inte dig ju. Är han inte mogen nog för ett förhållande så får han växa till sig först.

2008-04-10 @ 14:45:40
Postat av: Anonym

håller med yellowplease för hur sjutton skall man kunna bättra sig ifall någon hela tiden flyttar fram mållinjen som han gör? hallå, du har ju för fan ångrat dig, vad är problemet liksom?? vill han att du skall krypa runt i total förnedring också?!! vad får han ut av det??

2008-04-10 @ 15:26:21
Postat av: Rebecka

Jag tycker att du borde ha sagt något, det du gjorde var fel - ja! Men det ursäktar inte att han borde hålla på och fjolla sig med en annan? Nej, jag tycker du borde ställa honom emot väggen och funkar det inte så kanske ni borde gå skilda vägar, sorry men så tycker jag iallafall

2008-04-10 @ 15:40:02
URL: http://beckaw.webblogg.se
Postat av: Elin

han vill helt klart hämnas, för att se om du verkligen bryr dig och blir ledsen - det ser han då som ett tecken att du på ritkigt vill ha bara honom. Jag tycker ni ska ge lite tid till varandra, men fortsätter han en lång tid så säger du ifån. Tycker jag :)

2008-04-11 @ 14:36:39
Postat av: AnnaP

men läääääääääääägg aaaaaaaaaaaaaaaav så där kan du ju inte låta honom hålla på!! han är äcklig och respekterar dig inte såsom han håller på, visa honom vart skåpet ska stå och säg att du inte står ut med sådant där!

och han borde inte ens bli sur över det, blir han det så säg åt honom att dra åt helvete. du förtjänar något bättre!

2008-04-13 @ 17:00:54
URL: http://myanalife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0