Måndag

image344

Idag har jag ätit 2 dl fil med kanel. 2 dl fil innehåller 120 kalorier. Inte så mycket med tanke på att man förbränner 100 kalorier om man joggar på stället i 12 min. Vilket jag har gjort idag. Dessutom ökar kanel förbränningen så jag har gott samvete :)

Jag var i skolan idag även om jag fortfarande är lite sjuk. Var med J på lunchrasten, mys faktiskt! Ingen dåligstämning eller så. Känns jätte skönt.

En sak jag tänkte på idag var att B hade på sig vita leggings. Ingen glodde på henne, hon var bekväm och sprang runt utan en tanke på om hennes lår dallrade eller inte. Jag avundar henne för det. Vita leggings måste vara det sista jag skulle ta på mig, svarta okej, andra mörka färger, visst, men vita? Nej. Det går inte. Jag vill också kunna känna mig bekväm i vad som helst. Jag vill verkligen det. Men det går inte om man är en tjock flodhest.

Har skaffat ny header som ni kanske redan märkt. Jag gjorde den för ett tag sen men jag behövde lite hjälp med att fixa designen på bloggen för sånt har jag verkligen ingen koll på! Hoppas ni gillar den :)

Kommentarer
Postat av: S

skulle också vilja kunna springa runt i vita leggings och inte bara bry mig..

2008-04-07 @ 22:23:29
Postat av: Emelie

jag springer omkring med fladdrande lår i vita leggings men tycker jag är fin ändå. hoppas att din självkänsla och anorexi blir bättre..

2008-04-07 @ 23:28:29
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Hannah

Fin header. Jag fattar att du kanske tycker att det låter konstigt, men jag blir glad när du har ätit utan att få ångest :)

2008-04-08 @ 10:29:28
URL: http://uglies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0