Måndag

image362

Nu har J åkt hem och jag saknar mamma. Vill hem till henne <3 Detta är riktigt ovanligt förstår ni, då jag och hon oftast bråkar. Men jag vill till henne nu. Orkar inte sitta här hemma och känna mig... osynlig. Lite uppmärksamhet är alltid kul, åtminstone när det kommer ifrån föräldrarna. Pappas flickvän är i London och hälsar på en gammal vän och pappa är nog på jobbet... vet faktiskt inte var han är. Saknar honom också. Saknar dom tillsammans.

Jag känner föresten på mig att jag kommer få mens närsomhelst. Har inte haft den på jätte länge nu, ni kommer ihåg när jag fick den i början av mitt och J's förhållande? Det är inte kul. Jag hatar mens. Vem gör inte det?

Har föresten klarat mig ifrån att äta idag. Funderar på att äta lite på onsdag. Keso och knäckebröd med gurka eller något liknande. Vill verkligen inte riskera att hetsäta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0