mått

En läsare frågade om jag inte kunde lägga ut lite av mina mått här på bloggen, och det är klart jag kan :), later. Kan inte nu eftersom jag bor tillsammans med B 24/7 men just nu duschar hon, sedan ska vi ut och gå en runda faktiskt, härligt va? :)

Idag är jag social och glad, tur för B va? Haha, nä mest tur för mig eftersom jag ändå lyckas fejka att jag är glad vare sig jag vill eller inte. Inte ofta någon märker att jag är nere, tur det :) Det är därför jag har denna bloggen ju, för att få vara ärlig mot några, numera ca 300 personer. Ni känner mig nog bättre än mina bästa vänner, trots att ni inte ens har sett mig IRL. Eller.. dessvärre har kanske någon av er gjort det, haha. Men ni känner mig ju inte för det. ;)

Kommentarer
Postat av: Miriam

JA.

2008-04-28 @ 21:10:30
URL: http://wedgeheel.blogg.se
Postat av: Alexandra

Haha, känner mig som värsta favoriten här ju :P Det är 3:e gången du skriver ett inlägg om att en läsare(jag) haft någon speciell fråga ;D Det är bra, fortsätt så :D

2008-04-28 @ 23:14:44
URL: http://Alexandraa.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0