ni är söta.

Tack för alla era gulliga kommentarer <3 Massa kärlek till er alla!

Idag har jag totalt ignorerat J. Han har sms:at mig och frågat om jag ville träffa honom och sånt där men han får be mer om det ;) Jag vet att jag har gjort fel, men jag sårade honom inte medvetet, det han håller på med gör han enbart för att såra mig. Men jag tänker inte ge upp. Det vi hade var så underbart. Var riktigt riktigt längesen jag känt mig så lycklig som då, och jag ska göra allt för att få tillbaka det.

Har ätit ganska mycket idag så jag mår inte alls bra..

1 grov macka.
10 (tjocka) gurkbitar
½ portion havregrynsgröt
1 äpple med kanel
1 knäckebröd.

Jag skäms över att skriva allt detta. macka OCH havregrynsgröt på en dag... Jag har legat i sängen och försökt hålla mig ifrån att gråta hur länge som helst, det är inte skönt när allt släpper. Faller en tår slutar de aldrig. Tro mig, jag vet. Grät för ett tag sen och jag kunde verkligen inte sluta. Det bara fortsatte och fortsatte! Tårarna tog aldrig slut! Jag ska träna, imorgon. Dum jag är som skjuter upp det.. nu måste jag gå och lägga mig med dåligtsamvete - det värsta som finns.

image350

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej, jag håller med dig. "I'd rather die thin then live fat"
bara det att jag blir bara fetare & fetare hela tiden. hela tiden. jag vet inte vad jag ska göra?
jag har slutat äta godis & alla onyttigheter plus att jag äter Mindre vanlig mat. jag äter, men mindre. men det funkar inte...
vad ska jag göra?
puss&kram
föresten, din blogg är super. läser den typ hela tiden (:

2008-04-10 @ 23:21:33
Postat av: faker

Johanna: Minska inte för mycket på maten, och träna träna träna!;) inget speciellt knep har jag tyvärr inte att bjuda på, bara det gammla hederliga.

2008-04-10 @ 23:23:42
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: Johanna.

neej det ska jag inte göra..
okej tack. har du nåra förslag på nån träning & så som är bra? jag vet ju lite eftersom jag läser din blogg så mycket & så. men iaf :)

2008-04-10 @ 23:26:21
Postat av: faker

Johanna: Inget som jag inte tror att jag redan skrivit i bloggen, men för att förbränna fett är ju absolut konditionsträning bäst, dans t.ex. :)

2008-04-10 @ 23:29:12
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag fattar aldig, är de kolhydraterna eller kalorierna man ska akta sig för? Dum fråga kanske, men jag blandar ju jämt ihop de, tacksam för svar.

2008-04-10 @ 23:55:04
Postat av: Hanna

och vad blir man minst tjock av, ris, pasta eller potatis?

2008-04-10 @ 23:59:42
Postat av: faker

Hanna: Kalorier är liksom hur mycket energi det krävs för att förbränna det man ätit. Så man kan inte akta sig för kalorier eftersom de finns i allt man äter. Vet faktiskt inte brukar inte äta något av det (ris,pasta & potatis). :)

2008-04-11 @ 00:09:00
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: h

Så kalorier är inte alltså något dåligt? utan de bara är där, har ingen alls påverkan på vikten? Utan de är bra att man äter innehåller mycket kalorier så att man kan äta lite men ändå orka? har jag fattat rätt nu?;P

2008-04-11 @ 00:19:04
Postat av: Camilla

Gurka är bara vatten ;)
Att du gjorde fel ger inte J rätten att göra detsamma (ok, jag tror inte att han kmr vara otrogen men han beter sig jävligt illa..). Idiot, men han vill bara göra dig svartsjuk. Han kanske är osäker på var han har dig! Få honom att lita på dig helt enkelt :) Men precis som du sa, han ska få be om det, så låt han vara en hund ett litet tag nu haha :p

2008-04-11 @ 09:36:36
Postat av: Anonym

du mår bättre av att gråta ut, annars kommer ångesten. you go girl

2008-04-11 @ 10:15:40
Postat av: Alexandra

Vad tror du kommer att hända med erat förhållande i framtiden? Tror du att det kommer att bli bättre? Han beteer sig så omoget, ok, jag förstår att du älskar honom (har också haft det problemet) men tänk som sagt hur det kommer att se ut i framtiden. Är det verkligen värt att satsa på?

2008-04-11 @ 11:37:22
URL: http://Alexandraa.tjejsajten.se
Postat av: ...

Om du ater mer kalorier an vad du behover sa blir du en tjockis... Ater du mindre kalorier an vad du forbranner sa gar du ner i vikt... Ar val inte sa svart att fatta?

2008-04-11 @ 14:41:34
Postat av: H

: ...
Men jag kanske inte vill svällta mig för att gå ner i vikt? Man kan börja med att minska på maten kanske? Jättelätt at gå från att äta normalt till att förbränna mer äv vad jag äter?
Btw faker, vet du några andra anobloggar?

2008-04-13 @ 11:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0