pluggat

Förlåt för att jag inte bloggat idag, men jag har faktiskt pluggat! Kom på att jag har matte prov imorgon, så jag har råpluggat hela dagen, håll tummarna för mig imorgon?

Har inte lyckats hålla mig borta från sockret dock... Kom på massa löjliga ursäkter, "jag ska ju plugga hela dagen, jag kan unna mig något". UNNA MIG NÅGOT? Är jag inte riktigt klok? Nej, det vet ni ju att jag inte är. Jag åt två bitar rulltårta som vi hade hemma. Jag har hunnit göra 500 situps, ska göra 500 till när jag skrivit klart det här.

Stackars J knuffade omkull en projektor i skolan idag, haha, jag kunde inte låta bli att skratta. Så blev han sur på mig! Det gulligaste jag sett, "Sluta, som att du inte gjort något sånt någon gång!?". Nej faktiskt inte. Jag är verkligen kär i den här killen! Han är det finaste som finns. Förlåt, ni ska inte behöva läsa sån här smörja! Haha, fast allt jag skriver är smörja...

Kommentarer
Postat av: Anonym

har väntat hela dagen på att du ska blogga, du måste verkligen uppdatera oftare

2008-04-17 @ 01:06:10
Postat av: Sofia

jag tycker det var jättefint skrivet

2008-04-17 @ 07:58:43
Postat av: J

Har läst dig blog några gånger, men aldrig komenterat.
Det är okej att ibland unna sig något, det går man inte upp i vikt av. Fast vem är jag som talar om det för dig när jag ändå inte tror på det själv...:/

2008-04-17 @ 08:40:07
URL: http://nedrig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0