Sur?

Idag träffade jag J's tvillingbror utanför mitt klassrum. Han hälsade inte på mig när jag sa hej, han blängde på mig. Jag undrar verkligen vad det är som har hänt, för jag har pratat med honom sen den där lilla incidenten skedde för någon vecka sedan och då var han inte sur.  Jag har försökt få tag på J men han svarar inte på mobilen. Jag blir så orolig... :(

Förutom det har det gått ganska bra idag, ett äpple till frukost och keso till lunch, 5 räkor och 6 gurkbitar när jag kom hem ifrån skolan. Så fick jag tillbaka ett matte prov idag, MVG ;) Där ser ni, jag är ett levande bevis på att anorektiker kan vara smarta. Dock var det ju min favorit matte, geometri, så det var inte så konstigt. Men jag är nöjd :)

Så, nu har jag en fråga till er, vad vill ni ha mer av i min blogg? Säg inte "bilder på dig" för det blir det inga. Men ja, något ni saknar? Något ni vill ha mer av? Något helt nytt?


Föresten, saknar ni food is evil inläggen? Eller är dom bara tråkiga?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag tycker att din blogg är super bra, men jag undrar ifall du kanske skulle kunna lägga upp en lista på olika frukter etc. och skriva hur mycket kalorier och sådant som finns i? :P Jag är väldigt nyfiken på hur du räknar ihop allt (;

tack för en underbar blogg :)

2008-04-03 @ 19:43:57
URL: http://Alexandraa.tjejsajten.se
Postat av: Lina

ja jag tycker också att din blogg är bra!:D hm kanske skriva lite mer tips på hur man kan gå ner i vikt

2008-04-03 @ 19:55:09
Postat av: Hannah

Näe, jag saknar iaf inte Food is evil inläggen, men det är ju din blogg ;) Annars tycker jag att din blogg är bra som den är, även om jag skulle hoppas att du blev frisk, men det har ju inte med bloggen att göra..

2008-04-03 @ 20:13:10
URL: http://uglies.blogg.se
Postat av: Kajsa

mer om dig och "J"
Så spännande att följa.
Ni verkar så söta tillsammans.

2008-04-03 @ 20:13:35
Postat av: sara

din blogg är superbra! vi diskuterar bloggar på engelskan och jag presenterade din om varför jag gillade den osv. (:

något jag tänkt på är att du inte drar inte upp dina kompisar så mycket hur dem ser på det, eller om dem ens ser det?

2008-04-03 @ 20:17:56
URL: http://sesssaan.blogg.se
Postat av: Annizh

Grattis ! :D

2008-04-03 @ 20:31:04
URL: http://annizh.blogg.se
Postat av: Fanny

Sluta särskriva ;( Annars är bloggen super!

2008-04-03 @ 20:58:14
Postat av: Sarah

Tänkte bara fråga vilka gymnasium och vilka linjer du har sökt till?

2008-04-03 @ 21:16:55
Postat av: sara

jag tyckte att food is evil-inläggen var bra!fler såna.

2008-04-05 @ 19:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0