tål det inte

J har precis gått hem. Jag sa att jag hade migrän, fast det har jag inte... Jag tålde det bara inte längre. Hans händer på min äckliga kropp, låtsas vara glad och alla gulliga falska kommentarer. Dom kan bara inte stämma! Jag mår illa av mig själv. Min feta mage, mina stockar till lår, tjocka armar till och med tjocka fingrar! Jag förstår inte vad allt kommer ifrån. Jag är bara så, så STOR. Som en jätte. Jätte stor, jätte tjock. Fet fet fet. Har ätit en portion spaghetti och köttfärsås idag. Jag var tvungen. Pappas flickvän lagade och hela familjen skulle äta tillsammans. Jag hade inget val. Kände mig så äcklig. Dumma dumma idiot. Jag får verkligen inte spy! Bästa sättet hade varit att kondiotionsträna bort den äckliga portionen. Men jag kan ju inte! Har fortfarande inga nya sulor till mina jogging skor. Annars skulle jag ut och joggat nu. Oavsett vädret, även om det är mörkt och jag borde sova.

image337
Kolla hur snyggt och löst dom där jeansen sitter på henne...

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer du ihåg hur det var när du nyss hade kysst den där killen. Då skrev du att J var viktigare än allt tjafs om din ätstörning. Men nu skickar du hem hinom för att du känner dig fet. Om du fortsätter så förstår jag om han inte vill vara tillsammans med dig längre. Jag menar inte att vara elak, men är inte det lite att säga emot sig själv? Om han verkligen är viktigare för dig än din ätstörning så borde du för din egen skull kämpa för att bli frisk så att du kan ha det bra tillsammans med J!

2008-04-02 @ 14:48:33
Postat av: Anonym

man vet inte själv om att man har ätstörningar när man har det, så låt mig säga att du verkar hitta på hela ditt liv i den här bloggen?
trust me, har varit där själv

2008-04-02 @ 16:30:56
Postat av: JenJes

Jag förstår känsla. Någon säger att du gör fel i att skicka hem honom. Min pojkvän får inte se mig så ofta men visst tycker jag om honom lika mycket för det. Om jag ska kunna ge honom något tillbaka vill jag känna mig bra i mig själv. Kan inte göra det med den känslan i kroppen och i huvudet. Jag vill inget hellre än att få träffa honom varje dag men för hans egen skull eller vår skull låter jag bli för att inte han ska drabbas..
Du är bra tjejen! ;)

2008-04-02 @ 16:56:34
URL: http://weareinthistogheter.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Hur mycket har du gått ner på en vecka, jag har gått ner två kilo men kan det verkligen vara "kroppen" som blivit mindre eller är det bara typ vatten?

2008-04-02 @ 17:14:28
Postat av: Anonym

Tänkte bara påpeka för dig dom tjatar om att du är tjock och lala. Du säger ju att du har anorexia, men det handlar inte om att vilja vara smal. Det handlar om ett självhat och att man äter inte eftersom att man vill straffa sig själv. Handlar oftast ingenting om bantning eller att man villl va smal.

2008-04-02 @ 17:19:48
Postat av: Mia

Om han älskar dig så stämmer de där kommentarerna visst för när man älskar någon så ser man inga brister bara fina saker.

2008-04-02 @ 18:46:19
URL: http://teenb.blogg.se
Postat av: h-a

fast det där med att VETA ATT MAN HAR ÄTSTÖRNING som någon skrev längre upp. det är väääldigt olika. även om ovissheten ofta är en del av äs så finns det dem som är medvetna på ett eller annat sätt. JAG visste ingenting, förstod inte heller vad som hände. min vän som blev inlagd, hon visste efter ett tag att det var fel o att hon hade

2008-04-02 @ 18:47:53
Postat av: Anonym

jag äter min middag framför datorn

2008-04-02 @ 19:39:40
Postat av: K

Låt inte ätstörningen förstöra er relation!

2008-04-02 @ 20:59:12
Postat av: bea

han verkar verkligen tycka om dig, låt inte det där störa!

2008-04-02 @ 22:39:40
URL: http://ohbea.blogg.se
Postat av: isabella

men gud, måste ni dra alla över en kam?
jag tror att anorexia, precis som alla andra sjukdomar och blabla, är olika för olika människor. ingen kan komma och säga att man ljuger när man säger att man är anorektiker, bara för att personen inte stämmer in på ens egen bild. fan va arg jag blir.

2008-04-03 @ 12:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0