tillbaka

Nu tänker jag inte be om ursäkt för att jag inte bloggat på ett tag, det kan blogg.se gott göra ;) Som många av er kanske redan vet så skulle dom flytta blogg.se eller något liknande så därför har bloggen varit nere ett tag, men nu är jag (och många fler) tillbaka!

Idag har jag försökt att tränings cykla lite. Det gör fortfarande ont men mina fötter verkar må bra av vilan de har fått. Ska köpa lite andra sulor till några av mina skor som är ganska hårda.

Var föresten och shoppade idag. Blev mycket nytt! Men fick otrolig ångest i omklädningsrummet. SÅ TJOCK. TJOCK TJOCK TJOCK! Och jag bryr mig inte om ni tycker jag är dum som säger såhär, förstår inte hur jag inte kan ha rätten att säga att jag är tjock. Jag bryr mig faktiskt inte om jag får någon annan att känna sig fet, JAG BRYR MIG INTE. :)

Nu ska jag plocka undan lite i mitt rum sen så kommer J hit <3

Kommentarer
Postat av: Davidoff

Hur många läsare har din blogg egentligen? Hatar bloggar men din är den ända man läser ju, sjukt bäst av alla som finns (troligtvis)! Kämpa på tjejen, you can do it!

2008-04-01 @ 18:57:47
Postat av: Olivia

Jag tycker synd om dig när du inte förstår....!

2008-04-01 @ 19:46:57
Postat av: faker

Davidoff: Inte särskilt många;) iallafall inte om man jämnför med riktigt stora bloggar, dom bloggarna du borde gilla;) haha, men vad söt du är:)

2008-04-01 @ 22:37:41
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: Mat

jag känner igen känslan, jag älskar att shoppa men fan va jag hatar provrum, dem ger en BARA ångest

2008-04-01 @ 23:18:32
URL: http://blodpuddingochfiskbullar.blogg.se
Postat av: Annizh

Gud vad jag älskar dig blogg. Du vågar verkligen vara ärlig. You go girl !

2008-04-01 @ 23:40:23
URL: http://annizh.blogg.se
Postat av: Sara

Men du måste väl inse hur smal du är när du ser vilken storlek du har på dina kläder? Eller, det kanske inte funkar så, du kanske tycker att storlek 34 är för tjockt?

2008-04-02 @ 16:13:40
URL: http://saranonstop.blogspot.com/
Postat av: ida

du vet. när du säger att du är fet... inser du då hur mycket du sårar folk..? folk som är större än dig får ju då känslan av att vara ENORMA. så känner jag det iallafall.. så tänk efter..

2008-04-03 @ 18:12:54
Postat av: bajs

jag känner inget!!! jag vet att killar inte gillar pinnar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-06 @ 19:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0