tjocka äckliga fetto.

Det är jag det. Jag blev kvar hos J över natten Fredag-Lördag, det var inte meningen men han blev jätte jätte full och jag var tvungen att stanna kvar med honom. Nästa dag låg vi bara och softade och så orkade jag inte gå hem på lördag kvällen så jag sov där och kom hem nu. Att jag spenderat hela helgen hos J innebär självklart att jag ätit. Massor. Två knäcekbröd och räksallad i lördags och spaghetti och köttfärsås(J's favorit mat) idag. Jag tror helt ärligt att jag inte ska äta mer på hela veckan. Jag är ju inte direkt för svält eftersom det, för mig, oftast leder till att jag hetsäter. Men nu behöver jag det verkligen. Jag vågar inte väga mig. Jag ska vänta tills imon, då har endel av den förödande vattenvikten som försvunnit, jag skulle nog svimma om jag fick se vad jag väger nu, och veta att det inte är vatten utan: mat.

Föresten så var festen ganska trevlig. Det var endel där som jag kände, vissa jag inte träffat på evigheter, så det endel gammla minnen väcktes till liv. Sen blev alla jätte fulla, speciellt J (ganska taskigt med tanke på att han visste att jag inte skulle dricka...) så jag fick ta hand om honom och så kände jag mig lite obekväm när alla hade jätte kul åt saker som jag tyckte var, skit tråkiga. Är man verkligen löjlig när man blir full?
image361

Kommentarer
Postat av: Hannah

Svar på din sista fråga; Antagligen.

2008-04-20 @ 17:33:13
URL: http://uglies.blogg.se
Postat av: Karin

Berätta för din pojkvän. Jag tror du skulle må så mycket bättre då, även om det är jätte svårt för stunden. Men jag peppar dig till dig iallafall, han skulle nog vara tacksam om du berättade!

2008-04-20 @ 21:49:58
Postat av: K.

Jag tror du är sjuk, din syn på fetma och mat är ju verkligen inte hälsosam - rentav farlig!

2008-04-23 @ 19:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0