Torsdag

Matte provet idag gick bra, så jag är lättad! Matte är nämligen ett av ämnena jag sattsar på, även om jag mest gillar geometri.

J kommer hit efter att han slutat, om 1 timme ungefär, så jag ska försöka träna lite och ta en dusch innan.

Haha, J ringde nyss och sa "Jag vill ta dig nu" och la på! Sötnos. Men jag hoppas inte det betyder att han skolkar sista lektionen, för jag måste verkligen träna med tanke på att jag åt rulltårta igår... Har ätit två skedar keso och ett knäcke bröd med gurka på än så länge. Får se hur jag ska göra med maten sen, J vill nog äta här... Men han är inte så uppmärksam så jag kan nog smussla undan det på något sätt.

image357
Ja, jag älskar Snejana. Det finns ingen snyggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0