torsdag

Det har varit ganska härligt idag. Har fortfarande inte ätit något och snart kommer B hit. Vi ska planera massa inför London sen ska vi plugga lite på vår engelska redovisning :)

Vår matte lärare var sjuk idag så då fick vi en vikarie, och inte vem som helst. Praktikanten som kysste mig för jätte längesen. Ni som läst min blogg länge kanske kommer ihåg att jag skrev det? Han vågade knappt titta på mig, han är väl livrädd för att jag ska berätta för någon. :P Riktigt kul var det iallafall.

Föresten ska min klass till simhallen nästa vecka, jag orkar det verkligen inte. Jag vill inte. Jag vill inte visa mig inför alla människor. Men jag är nästan aldrig med på idrotten så jag riskerar typ IG.. Vet inte vad jag ska göra. Jag vägrar få IG i slutbetyg, men jag vägrar visa mig i bikini framför hela min klass. Helt blottad. Så naken. Framför alla. Dom kan se varenda millimeter av mig vibbrera när jag går längs med bassängen. Min äckliga mage, mina stora lår, min rygg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

prata med läraren om du kan få nån egen uppgift så du kan rädda betygetm förklara hur obekväm du faktiskt känner dig med all den här nakenheten tillsammans med andra i simhallar, omklädningsrum osv. egentligen är det ju inte klokt att barn/ungdomar tvingas göra grejer som vuxna har rätt att vägra enligt lag!!!

2008-04-24 @ 16:38:49
Postat av: Anonym

ps. själv tyckte jag det var vidrigt att stå där med allas blickar över hela kroppen, mycket kränkande. idag skulle det aldrig falla mig in att klä av mig inför folk. aldrig. jag badar aldrig i simhallar eller bastar tillsammans med andra. hatar att bli sedd utan kläder.

2008-04-24 @ 16:41:36
Postat av: p

du går i nian va?:)
hade du nationella i matte?

2008-04-24 @ 16:45:54
Postat av: H

skulle gätna vilja läsa inlägget om den där kyssen:D vart kan jag hitta de?

2008-04-24 @ 21:44:37
Postat av: M

Jag tror nog att det bara är att prata med din lärare och förklara att du känner dig obekväm och så.
Grejen med simning i skolan är typ stort sett bara att man ska visa att man kan simma. Så det är nog inte så farligt.
Jag har då inte varit med på simningen sen mellanstadiet tror jag.

2008-04-24 @ 23:30:26
URL: http://eastofme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0