tröttis.

Jag vaknade faktiskt nyss. 17:54 och för ett ögonblick hade jag glömt alla mina problem, drömde en underbar dröm. Men så dras man tillbaka till verkligheten. Detta helvetet, faktumet att min mage värker av hunger, att jag åt igår, att jag inte tränat på snart ett dygn, att J är på gränsen att göra slut med mig med mera...

Men era söta kommentarer värmer! Två stycken sa att jag var lik kenza, någon att jag har fina läppar, fin ansiktsform, så söta ni är, det värmer verkligen!

Jag ska snart ringa L, så att han kan berätta för J hur det ligger till, sen så ligger det ju säkert något annat bakom detta... Tror inte att J skulle tro blint på rykten utan anledning om ni fattar vad jag menar. Vi har tyvärr en hel del att lösa. Uppdaterar er senare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

allting kommer att ordna sig!

2008-04-05 @ 19:56:19
Postat av: Annizh

Håller med kommentaren över. Allt kommer gå över, försök tänka positivt, det är inte lätt. Men det skadar inte att försöka. Keep going.

2008-04-05 @ 21:31:31
URL: http://annizh.blogg.se
Postat av: darlingu

hur vet dem hur du ser ut? har du visat bild på dig?

2008-04-06 @ 11:51:37
URL: http://darlingu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0