zero

ÄNTLIGEN funkar blogg.se. Jag har försökt blogga ända sedan J åkte hem idag på morgonen. Vi hade det jätte mysigt, åååh, jag är så lycklig nu! Allt är som vanligt. Jag älskar verkligen honom. Jag vet att jag inte känt han länge, men vi har gått igenom endel tillsammans, och jag älskar honom verkligen! Förutom hans löjliga beteende förut så har han varit underbar. Helt underbar. Vi är som perfekta för varandra. Ni hör ju hur löjligt kär jag låter.

Då till det som tynger ner mig; Jag ljuger för den jag älskar. Även om det mesta är små vita lögner så vet jag att han litar på mig nu, därför gör det så ont i mig när jag ljuger för honom. Han tror på varenda ord jag säger, om att jag ätit och vad jag gjort under dagen t.ex. Jag vågar ju inte berätta för honom. Jag KAN inte berätta för honom. Men frågan är hur länge jag kan vara i ett förhållande och inte berätta något om mina ätstörningar. För det här är inte som tidigare förhållanden jag har haft, inte som med L t.ex. Detta är något helt annat.

Idag har jag druckit cola zero och ätit lite selleri. Selleri är otroligt kalorisnålt men såååå äckligt. Känns bra iallafall, får dessutom inte ont i magen av cola zero längre, det är bra. Jag som älskar läsk ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, ja selleri är verkligen skitäckligt! och hela köket stinker efteråt, och händerna och kläderna allt fuckin everything!! hata selleri.

2008-04-13 @ 22:31:34
Postat av: Anonym

jag älskar selleri! hahha :D

2008-04-13 @ 22:56:29
URL: http://elephantgun.blogg.se
Postat av: K

Härligt! Jag vill också vara kär igen!

2008-04-13 @ 23:07:32
Postat av: mat

vad härligt att höra att du är sådär lyckligt kär! Det är jag också just nu så jag vet hur underbart det är. Men jag tänkte fråga, vet han någonting om din relattion till mat? Vet han att du vill gå ner i vikt? Har han märt det och kommenterar han det på någotvis? För jag vet inte hur jag ska agera med min nya pojkvän, ska han få veta någonting eller ska jag leva med en lögn för honom? Det är så svårt...
Ha en bra dag! Kram

2008-04-14 @ 11:29:04
URL: http://blodpuddingochfiskbullar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0