super bra.

Jag är jätte dålig på att uppdatera. Skäms nästan. Ärligt, jag skäms för att jag inte bloggat? Vad är det med mig. Jag är inte normal. Jag mår bara bra när J är i närheten. Det kan han ju tyvärr inte vara alltid. :(

Föresten så har jag blivit galet paranoid. Jag vågar inte tänka när jag sitter nära någon. Speciellt inte såna där mörka tankar. Jag vågar inte tänka elaka saker om B när hon är nära mig. Jag är elak, jätte elak. Jag är en hemsk människa. Så tyck inte synd om mig. Jag borde hamna i helvetet. Jag tänker alltid elaka kommentarer om människor jag ser på stan, på bussen, mina vänner. Det är bara J som är perfekt. Bara J. Min J i sin röda t-shirt och hans jeans. Hans underbara hår. Hans armar, hans mage, hans rygg. Hans gröna ögon. Min J är perfekt. För fin för mig. Jag ljuger för honom. "Jag åt hemma", "Jag mår suuuuuuuuper bra!!!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

någon dag kommer du inse att du förtjänar han och allt annat. Och att du kan säga att du mår bra. Utan att ljuga inför han.

2008-08-05 @ 01:31:04
URL: http://onelastrefrain.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det är för att du är så osäker med dig själv. Har man dålig självkänsla så blir det så tyvärr.. Är du och J tillsammans nu? :D

2008-08-05 @ 08:50:31
Postat av: Anonym

men shit. nu börjar det gå till överdrift. herre gud. skaffa dig ett liv. .

2008-08-05 @ 12:05:15
Postat av: Anonym

men shit. nu börjar det gå till överdrift. herre gud. skaffa dig ett liv. .

2008-08-05 @ 12:05:41
Postat av: EvE

man är inte elak för att man tänker elaka saker. ALLA tänker elaka saker, de bara erkänner det inte. Skillnaden mellan en elak person o en bra person är att den elaka säger det de tänker till den det gäller, medan en bra person håller tyst o inte sårar någon i onödan. DU ÄR BRA!



Litar du inte på J? För i så fall borde du lita på att han kan välja en bra flickvän...som i det här fallet är DU....just det! Du är bra! (jag säger det igen för extra effekt ;P) DU ÄR BRA!

2008-08-05 @ 13:08:44
Postat av: Glöm det

Jo jag måste hålla med dig du verkar vara en idiot en elak människa... Bullshit om att man har dumma tankar om andra när man har dålig självkänsla... Jag tror att jag har världens sämsta självförtroende, men inte faen försöker jag trycka ner andra eller tänka dumt om någon annan än mig själv, det är mig jag trycker ner det är mig jag har dumma tankar om ingen annan. Och det här med att tänka elaka saker är också bullshit, det är snarare så att man inte kan tycka om alla människor... Men bara för att det finns en människa jag kanske inte tycker om så sitter jag väl inte och tänker elaka saker om den människan, jag försöker att inte slösa min energi på människor jag inte är förtjust i... Och varför ska man bry sig om dom som är omkring vad spelar det för roll om man ser en människa som är väldigt kraftig? Eller en människa som ser ut som ett skelett? Måste man tänka någon dum kommentar då?:S

2008-08-19 @ 11:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0