alla hjärtans dag

image264
Åh, vilken härlig dag det här har varit! Bästa alla hjärtans dag någonsin. Kom nyss hem ifrån J, följde med han hem efter skolan.

Dagen började underbart, väcktes av ett sms från J.
Godmorgon sötnos, sovit sött? Har jag gjort, drömde om dig ----------- , mer får ni inte veta :D
Sen så tog jag bussen till skolan och så sista lektionen knackade J på dörren in till vårt klassrum säkert 7845399538 ggr! Min lärare blev rasande. "Nej du får inte komma in!!!" "Men jag orkar inte vääääänta *puppy face*" såååå sött. vi hade det jätte mysigt, och J hade inte köpt något ätbart, tur!

En underbar dag med andra ord, om man bortser från att jag inte tränat.

Kommentarer
Postat av: K

Kul! :) Det kommer nog att bli ni två...

2008-02-15 @ 07:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0