backstabber

image266
Igår så var jag och några andra tjejer hos C och så visar det sig att någon sagt att jag har spritt falska rykten om B(en av mina bästa kompisar). Det har av någon anledning gått en jävla massa rykten om B den senaste tiden, och först fattade vi inte varför. Liksom: Varför nu? Men så kom vi på att vi har blivit lite halvt kompisar med en tjej vi egentligen inte vet något om, hon bara kom till skolan och var plötsligt som ett klistermärke på oss. Ändå har vi gått i samma klass i 3 år utan. Men T sa att hon skulle snacka lite med den här tjejen och försöka få ur henne något. Är så trött på alla som försöker jävlas med oss,okej, jag kan vara en bitch och snacka skit, men inte om B, aldrig!

Igår hos C drack jag föresten ett glas cola. Så många kalorier, men inte ett dugg mättande. Så onödigt och äckligt.

Kommentarer
Postat av: Liza Berggren

förlåt om det jag skrivit till dig förut var för elakt. Jag blir bara så frustrerad av din sjukdom och jag vill inte att andra ska drabbas om du förstår? jag är ledsen! Hoppas du förlåter mig!? kram Liza

2008-02-17 @ 13:28:46
URL: http://lizabes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0