blondinbella

Någon mer än jag som spyr på BlondinBellas utelista? Hon måste verkligen provocera för att få läsare! Först det där med Kenza att hon var trött på bloggerskor som lät sina barn och hundar "skriva en hälsning" i bloggen och nu en utelista riktad mot Stina Lee.

1. Videobloggar
Jag är så trött på dessa meningslösa videoklipp. Eller ännu mer på personerna som gör dom? Kan inte riktigt bestämma mig. Jag har endast filmer med när jag gör något roligt

Hmm? Hur roliga är Bellas video bloggar då? Har jag fel när jag säger att det är just dom som alla hatar?

2. Close up bilder i folks bloggar
Jag är blir rädd varje morgon då det första jag får se när jag spanar in personen sida två uppspärrade ögon stirrade mot mig.

Jag älskar Stinas close up bilder, dom är faktiskt en av anledningarna till att jag läser hennes blogg. Dessutom har hon betydligt finare ögon, och ansikte än blondinbellas. *Finnar* usch.

6. Du blir vad du äter- Anna
Hon är Hitler i kvinnoform. Hon kommer med tips och råd om sånt som inte ens stämmer.

Är inte säker på att det är en pik mot stina, men hon har iallafall skrivit om att hon blev inspirerad av Du är vad du äter i ett inlägg nyligen.

Det är så uppenbart att hon är svartsjuk! De enda kommentarerna hon får är ju hat-kommentarer till skillnad från Kenza och Stina Lee.

3. Djuraktivister
Ni saboterar, jag vill flyga och jag vill ha mina pälsar

Ska hon föreställa en politiker?

Kommentarer
Postat av: Josie

Blondinbella är en idiot. Det har jag alltid tyckt.

2008-02-16 @ 14:38:22
URL: http://jealousy.webblogg.se
Postat av: Rebecka

Helvete vad jag äcklas av henne. Hon ska framstå som en s.k 'politiker' men allt som kommer ur hennes fucking skabbiga mun är dubbelmoral.

2008-02-16 @ 14:53:55
URL: http://beckaw.webblogg.se
Postat av: frida

Jag håller med, jag vill spy på henne. Hon leker mogen, politisk och smart. Men tyvärr så är hon ju inget annat än en omogen, patetisk idiot. Stackars henne när hon är 30 år och tittar tillbaka på allt hon har skrivit. Hon kommer att dö av skam!

Dessutom så låtsas hon vara nyttig och tjatar om sin "GI-mat", men i verligheten sitter hon där ful och fet och äter choklad. Usch!

2008-02-16 @ 15:16:21
URL: http://fridathestrange.blogg.se
Postat av: hata blondinbella

om hon blir sveriges statsminister eller något ännu värre, så skulle jag vilja flytta.

2008-02-16 @ 15:28:30
Postat av: Sandra

hon är en idiot rakt igenom!

2008-02-16 @ 15:54:40
URL: http://stupidfemme.blogg.se
Postat av: Beatrice

Jag tror att hon har problem. Usch på henne -.-

2008-02-16 @ 16:12:37
URL: http://Beatrices.webblogg.se
Postat av: Nikki

haha, Skönt se att jag, i min stilla tysthet, inte är den enda som stör mig på henne...

2008-02-16 @ 17:58:40
URL: http://Bonies.blogg.se
Postat av: Anonym

usch, hatar hela blondinbella, tjejen uppför sig som en riktig lillgammal kärring :p
enda anledningen till varför hon har läsare är väl för att folk vill få sig ett gott skratt

2008-02-16 @ 17:59:38
URL: http://www.thisisformee.blogg.se
Postat av: Hanna

http://youtube.com/watch?v=R6tA18bkmsg

2008-02-16 @ 18:04:25
Postat av: Anonym

hemskt med djuren...är hon dum på riktigt eller låtsas hon bara?

2008-02-16 @ 18:30:49
Postat av: Sara

Djuraktivisterna är ganska extrema och otaktiska av sig men de har faktiskt ett bra budskap. Har du ens en aning om hur djurpäls tas fram? Jag kan förklara för dig. Över hela världen pågår en oacceptabel djurslakt där miljontals djur utsätts för hemska öden. Minkar, rävar, hundar, katter och andra djur tillfångatas och låses in i miniburar, ofta trångt och flera stycken i samma bur.De kan få sitta där i dagar utan mat och vatten. När det sedan är deras tur blir de först slagna i syfte att bli medvetslösa men de flesta djur är fortfarande vid medvetande. Efter det blir de fastbundna och har ingen chans att fly. Därefter, när djuret fortfarande är medvetet, sliter människorna av deras skinn och djuret kan inte göra något åt det. Detta är en slags tortyr och djuret dör av smärta. Just nu sitter du och predikar om att människor som uppmärksammat detta och som försöker få denna djurmisshandel/slakten utrotad, bara är i vägen. Du menar alltså att djur ska få lida en outhärdlig tortyr för att du sedan ska kunna gå runt och känna dig lyxig och snygg i en hög av döda djur. Ta 5 minuter och ägna dem åt den här filmen(se nedan). Om du efteråt fortfarande är irriterad på djuraktivisterna och planerar att gå till NK och köpa en pälsmössa kan vi konstatera att du helt enkelt är en jävligt okänslig och kall person.
Filmen: http://youtube.com/watch?v=Id9Krc8Bplg

2008-02-16 @ 18:34:15
Postat av: Lina

Sara, ehm det var blondinbella som hade skrivit det där om djuraktivisterna, inte faker:S

2008-02-16 @ 18:40:24
Postat av: Zoë

haha,
HELL YEAH, ner med blondinbella!

2008-02-16 @ 19:22:42
URL: http://thesundays.blogg.se
Postat av: M

Dessutom heter det djurRÄTTSaktivister :( Asstörande att ingen reagerar på det. Det är det som är det verkligen problemet. kom igen.

2008-02-16 @ 21:18:10
Postat av: K

Faker, vad tycker du om Blondinbellas kropp då? ;)

2008-02-16 @ 22:30:43
Postat av: Sandy

Hon är den enda bloggaren som man inte tål.. hon säger bara idiotiska saker och hon gör alltid små pikar till andra bloggare. Hon sticker alltid kniven i ryggen på andra. gör allt för att tjäna pengar osv. Om hon blir något stort inom politiken och hon får bestämma saker, då tänker jag helt seriöst flytta härifrån, men tror jag hinner flytta härifrån innan hon blir någon polikter.

2008-02-17 @ 12:20:48
Postat av: jag

o vem fan är du?? bättre än blondinbella tror du när du uppmuntrar folk att inte ÄTA??? du är sjuk

2008-02-17 @ 14:03:56
Postat av: faker

jag: ursäkta? vem har jag uppmuntrar till att inte äta?

2008-02-17 @ 14:18:17
URL: http://faker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0