cold black heart of tar

image286
You promised me happieness
         I felt nothing but pain.
         You made me loose weight
         But showed me weight gain.
         
         Said I would be popular
         But took away my friends.
         Said just another pound
         That repeating never ends.
         
         If this life is so good
         Then why am I crying?
         If this is living for you
         Why do you leave me dying?
         
         You shown me my life
         And what I could be
         Restrained forever
         Never to be free.
         
         I see you now Ana
         For who you really are
         Nothing but lies and deciet
         Cold black heart of tar
         
         You done me wrong
         For that I do know

Ibland känns det verkligen såhär. Just nu känns det såhär. Tankarna finns, som jag sagt tidigare. Men jag skulle aldrig göra verk i dom. Det är bara tankar. Min rädsla för att förlora kontrollen är för stor.
         

Kommentarer
Postat av: Me

Kram.

2008-02-26 @ 12:20:36
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se
Postat av: yellowplease

Jag känner så väl igen rädslan av att förlora kontrollen! Även om det bara är tankar så är det ju otroligt jobbigt! Men du klarar det tjejen.

2008-02-26 @ 15:32:20
URL: http://yellowplease.blogg.se/
Postat av: Elizabet

Har du inte tänkt på att det kanske skulle vara skönt att tappa kontrollen för ett tag också? och bara glida med? jag menar är det verkligen värt att räkna varje kalorie i en kaka och är det verkligen värt att varje gång du blir bort bjuden måsta oroa dig över hur du ska kunna undvika att äta? Man blir varken en bättre eller sämre person av att väga mer eller mindre:)

2008-02-27 @ 17:13:59
URL: http://Elizabet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0