deg

För några dagar sen låg jag och oroade mig i sängen över att förlora kontrollen och om jag skulle hetsäta och sånt där. Då kom jag på en bra lösning. Om jag tänker hettsäta måste jag ta kort på skiten och lägg upp det här, i min blogg. Det är ett bra sett, dessutom skulle jag skämmas så.

Nyss så gjorde jag sockerkaks smet. Jag tänkte äta den. Smeten alltså, utan att baka den. Är det bara jag som gör så? Jag har ätit kakdeg flera gånger under dessa åren. Men iallafall så kom jag att tänka på att jag skulle ta kort på den och tanken på att skriva om att jag ätit sockerkaks smet och sedan lägga upp en bild på det fick mig att må så illa. Så jag åt den faktiskt inte. Jag slängde den illa kvickt innan jag hann ångra mig. Tack bloggen ;)

image276
Nu blir jag bara äcklad av den. Och mig själv, tänkte jag äta de där?

Kommentarer
Postat av: N

Jag trodde ärligt det bara var jag som var så sjukt störd, men jag har också ätit kaksmet ett antal gånger.
Usch, det är så äckligt!

2008-02-21 @ 19:42:54
Postat av: Bonie

Haha, ja, spec sockerkakssmet!!
Lätt vispa ihop...
deg oxå... å liknande...

2008-02-21 @ 20:05:53
URL: http://bonies.blogg.se
Postat av: emma

SHIIIIT VAD GOTT!!!

2008-02-21 @ 20:48:31
Postat av: emma

hrmf, ett antal gånger, jag gjorde chokladbollssmet och hetsåt typ varje dag efter skolan i en period. extremt äckligt. man mår inte så överdrivet bra efteråt heller..

2008-02-21 @ 21:02:57
URL: http://thisise.blogg.se
Postat av: Julia

jag ska ta och sno din id´e den var bra.. tack för tipset!!

2008-02-21 @ 22:02:32
URL: http://ibebeautiful.blogg.se
Postat av: bonie

spana precis hos blondinbella, å NEJ, hon är ointe smal ngn stans! Läs dagens metro! kan inte annat än att skratta! Känns som hon är ga avundsjuk på kimski som leder bloggligan..(flest besökare..)
ta hand om dig vännen//Nikki

2008-02-22 @ 07:26:55
Postat av: fia

du vill ju äta. wannabe anorexia :)

2008-02-22 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0