fasta

image258
Snejana is hot! Kolla hennes armar.
Har tänkt att svälta till onsdag. Har gått bra idag iallafall, har bara druckit vatten. Slipper middag idag också, är hos pappa och han är inte hemma. Ska snart försöka träna lite och sen plugga. Usch vad jag är trött på skolan. Är också väldigt trött på alla mina klasskompisar. Är aldrig folk lugna nu för tiden? De håller aldrig tyst, måste fråga mig saker varannan minut, måste gå nära mig, klänga på mig, hålla om mig, skämta (dåliga skämt). LÅT MIG BARA VARA! Det värsta är att jag verkligen inte kan visa att jag inte gillar det. Även om jag vill. Sjukt va? Men det sitter som en spärr inom mig. Det går bara inte.

Kanske ska vara tacksam för det?

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag tycker du ska säga till dom om du inte tycker om det, men jag vet att det kan vara svårt men du måst. Ta hand om dig gumman :)

2008-02-11 @ 16:35:41
URL: http://Beatrices.webblogg.se
Postat av: Anonym

haha ja är precis som du!ja kan inte heller visa om de är något ja inte tycker om, så ja låter oxå folk hålla på..:§

2008-02-11 @ 17:29:35
URL: http://www.thisisformee.blogg.se
Postat av: Nikki

är vi kanske 2 som inte kan säga nej/'r rädda för att trampa folk på tårna eller rädda att de ska ta illa upp?!
Kanske börjar de hålla på så när de noterat att du minskat i vikt!?
Take care! kram

2008-02-11 @ 18:08:19
Postat av: Anonym

Jag vet att du inte vill berätta vad du bor, men du kan väl svara på om du bor i norra, södra eller mellan sverige? :) Nyfiken!:P

2008-02-12 @ 08:10:40
Postat av: D

hon bor i stockholm.

2008-02-12 @ 13:14:35
Postat av: Lollo

fin bild men hon var lite för smal. ta hand om dig!

2008-02-12 @ 14:54:22
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se
Postat av: E.

Jag vill vara anorektiker

2008-02-14 @ 14:46:21
URL: http://makemethinner.blogg.se
Postat av: aidmfbgxfkgh

E är wannabe.

snejana elr va hon heter är GRYMT ful tycker jag.
Men jag är jag.

2008-02-14 @ 17:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0