"frågestund"?

image256

Hade tänkt blogga igår när jag kom hem men blogg.se höll på med någon uppdatering så jag kunde tyvärr inte. Jag hade det jätte mysigt hos J, vi kollade på en film men det blev inte så mycket med det ;) hihi.

Idag har jag iallafall super ångest. Jag ska äta middag idag. Kokt potatis, sås och kött. Jag försöker se det positivt, den här middagen kommer ge mig energi, dessutom kanske jag inte behöver äta lika mycket nästa vecka. Men det är svårt, tänk på grädden i såsen... och KÖTT! oh my god. Men jag har lovat mig själv att INTE spy. Jag försöker sluta med det, det är inga bra vana. Jag får bara så ont av det, i magen, i halsen, dessutom får man fula tänder, vilket jag verkligen inte vill ha.

Vad sägs föresten om en såndär frågestund som vissa bloggerskor har? Jag brukar få jätte många frågor på inlägg jag skrivit för evigheter sen och orkar aldrig svara så...

Kommentarer
Postat av: elina

hur mkt vill du väga?

2008-02-10 @ 12:08:27
Postat av: Anonym

hur lång är du? :P
vad väger du nu?

2008-02-10 @ 12:18:04
Postat av: Miriam

Hur gammal är du?

2008-02-14 @ 20:34:13
URL: http://wedgeheel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0