Hemma

image280
Nu är jag hemma från J. Haha, det blev verkligen inget mer än att sova hos han. Han var helt slut och somnade med kläderna på och allt. Vaknade redan vid halv 11 av att han tittade på scrubs. Hans hår var helt tillplattat i bakhuvet och gud så söt han är, ja, jag är verkligen förälskad. Underbart är det. Men sen till det som inte var så underbart. Frukosten hos J. Iofs bara mjölk och special K flingor. Men mjölk liksom... Röd mjölk dessutom. Pappa och hans flickvänn undrade vart jag hade varit, men de gick lätt på att jag varit hos C som festen visst var hos. Jag tycker så synd om henne(C), det var inte så att festen spårade ur. Det kom inte fler personer än vad som skulle komma men någon idiot öppnade en flaska champagne som hennes föräldrar skulle ha idag. Så istället för att vara klistrad vid J's sida hela kvällen fick jag hjälpa och trösta C.

Iallafall har jag galet mycket ångest nu. Fattar inte hur J kan vilja ha mig, en äcklig fet flodhäst. Han kanske inte ens vill ha mig, han kanske inte ens var trött igår? Han har fortfarande inte skickat något sms? Paranoia. Måste sluta upp med att vara så orolig. Idag MÅSTE jag iallafall träna, efter den förödande frukosten...

Kommentarer
Postat av: J

När du tränar, brukar du köra spinningcykel? :)

2008-02-24 @ 10:52:23
Postat av: Hanna

Det är JÄTTEMYCKET socker i special K

2008-02-24 @ 11:59:36
Postat av: faker

J: japp;)
Hanna: jag vet... :/

2008-02-24 @ 15:09:05
URL: http://faker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0